Anmeldt 19. juli 2017

Vi ble møtt av en kjempehyggelig vert da vi kom, veldig kjekt! Fantastisk liten campingplass med fine hytter med fjordutsikt og veranda mot fjorden. En flott plass å starte ferien med en glass Mozell på verandaen mens roen senket seg og vi nøt utsikten mot Hardangerfjorden. Hytta var fin og velholdt, og ikke minst ren. De siste er jo det som betyr mest, og sengene var gode å ligge i. Toalett og dusj. Helt grei pris.

Romtips: Ikke alle hyttene hadde like flott utsikt, prøv å velg en som har.
Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Berit H
Anmeldt 12. juni 2017 via mobile enheter

Ankom campingen litt sent, men det var ikke noe problem. Nøkkelen sto i døra og sammen med den hang en lapp med koselig velkomstmelding. Eieren, som var veldig hyggelig, kom innom oss og gav oss informasjon, blant annet om gratis lån av robåter
Dette er desidert den fineste og reneste hytten jeg har leid, og gleden var stor da jeg oppdaget at dusjen hadde mer enn nok varmt vann og hadde veldig godt vanntrykk! utsikten fra en av de to(!) verandaene, tar nesten pusten fra deg.
Vi brukte Oddland Camping som utgangspunkt for vår rundtur i Hardanger, og det kunne ikke blitt bedre.
Tusen takk for lånet! Vi kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, annemariee2013
Anmeldt 25. juli 2016

Vi bodde her i tre netter, når vi kom til hytta hang nøkkelen på døra. Og hytta var veldig rein og fin, med en fantastisk utsikt på verandaen bak. Lite kjøleskap med mini fryser, egen grill på verandaen og veldig hyggelig bevertning!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, KnutOlavK1
Anmeldt 23. juli 2015 via mobile enheter

Et deilig sted! Vi leide den største hytten i pinshelgen og fikk med oss blomstringen i Hardanger. Vi kan bare skryte av både stedet, hytten og vertene. Guttene på 12 fikk mate flaskelammene og ble veldig betatt av dem. Vi voksne kunne bare sitte og nyte utsikten fra den store verandaen, og kjenne skuldrene senke seg. Her kan man også fiske fra land eller låne roboten og komme seg ut på fjorden. Dette er også en bra base for utflukter til andre nydelige steder i Hardanger.

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, Christel_Anette_Oen
Anmeldt 21. juli 2013

Kjempefine hytter med fantastisk utsikt over Hardangerfjorden. Personlig stil med et hyggelig vertskap.
Svært ren hytte som var godt utstyrt.
Norheimsund med sine fasiliteter ligger bare fire kilometer fra hyttene.
Stedet anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: juli 2013
3  Takk, John_Olav78