“Helt utrolig elendig!”

Vurdert som nr. 2 av 6 Restauranter i Norheimsund
Prisklasse: USD 55 - USD 1 200
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Kan ikke uttale meg om maten, for det ble ikke noe mat på oss.

Vi var en familie på 5 som hadde bestilt bord på forhånd. Vi møtte til avtalt tid og ble geleidet til vårt bord. Det var kun et par andre bord i restauranten som var besatt av gjester.

Vi fikk svært god tid til å studere menyen, som foruten pizza bestod av pasta, salater, kebab(!) og noen kjøttretter. I vårt selskap var planen at en skulle ha pizza og de andre skulle ha annet på menyen.

Når servitøren etter en 1/2 time kom for å ta vår bestilling (vi hadde ikke fått tilbud om drikke eller), så fikk vi opplyst at det var kun mulig å bestille pizza og at det kom til å ta 1 time til maten stod på bordet! En ganske nedslående melding til en sulten famile.

Tips til La Fiesta: Når dere tar imot gjestene, gi beskjed om begrenset meny og lang ventetid. Evnt kan man også gjøre det når man deler ut menyene!

Har aldri opplevd maken. Vi takket for oss og tok turen opp til Thai restauranten som hadde god mat og rask og hyggelig service.

Takk, Venture00783671601

Anmeldt 24. februar 2020

Var her og spiste med familien en høstdag vi var på gjennomreise... Først og fremst tok det nesten 1 time før vi fikk maten og vi var de eneste i restauranten, var heller ingen innom i løpet av den timen for å hente take away! Da maten kom fikk vi først feil pizza og den smakte ikke noe godt. Barna spiste pølse og pomfri og pomfrien var nesten ikke fritert, føltes ut som den var rå.
I tillegg hørte vi høylytt kjefting helt bort til bordet og mener det var sjefen som var der. Han var ganske høy, litt kraftig og så ut som han var fra utlandet. Vi kunne høre akkurat hva han sa og jeg må bare si at det var så uprofessjonelt... Hit skal vi aldri igjen!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 805hermannb
Anmeldt 29. september 2019 via mobile enheter

Restauranten var to gjester i. Vi skulle kose oss med deilig mat på vei fra geilo til Bergen. Fikk beskjed av kokken å gå en tur. Han hadde så mye takeaway bestillinger at han kunne ikke servere oss. Veldig spesielt med tom restaurant. Kanskje om en time sa han. Dårlig kundebehandling synes vi. Kommer aldri hit igjen!!!!!!

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, toven429
Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

God mat og god service. Ligger sentralt i Norheimsund. Liten koselig restaurant med et ungdommelig klientell.

Dato for besøk: august 2019
Takk, tork1973
Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening og rask servering. Dette var midt i ferien, og det var godt med folk på restauranten. Vi bestilte pizza og panini. Pizzaen var sprø på kantene, men fuktig i midten. Smaken var helt ok, men ikke noe jeg ville bestilt igjen. Veldig lite spennende pizza, der jeg gikk lei smaken. Panini var ikke panini, men to ristede brødskiver(?!) med skinke og ost. Det er vel å kaste blår i øynene på kunden å kalle et ostesmørbrød for panini. Stedet burde vært pusset opp. Stedet bærer preg av at det ikke har vært gjort noe de 15(?) siste årene. Menyen kunne også fått seg enn oppdatering. Dette er tamt og utdatert på samme måte som restauranten. Pluss for hyggelig betjening og rask servering. Hvis ikke, hadde det blitt en ener på terningen!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 421carstent

Reisende som så på La Fiesta, så også på

Har du vært i La Fiesta? Del dine erfaringer!