camilla F
    kr 1 500
    • Priceline
    10.5 km fra Hardanger Feriesenter
    Gratis parkering
    Koselig fjellstue med flott hage. Grill og badestamp.
    kr 1 655
    kr 1 960
      kr 1 960
    24.9 km fra Hardanger Feriesenter
    kr 1 846
    Ingen gebyrer, bare gode tilbud
      25.3 km fra Hardanger Feriesenter
      47.6 km fra Hardanger Feriesenter
      Restaurant
      The Green House - located in one of Bergens most photgraphed streets
      47.8 km fra Hardanger Feriesenter
      Se flere hoteller i Norheimsund
      Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Dette var svært dyrt for ei hytte som låg opp ein lang og stupbratt bakke. Gamle og utdaterte hytter med gammalt møblement og interiør, og det lukta surt og innestengt. Misvisande bilete på internett.

1  Takk, 637arnek
      Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Jeg leste anmeldelsene på dette stedet før jeg bestilte men tenkte som mange gjør at det kun er de som er misfornøyd som legger igjen kommentarer mens de andre ikke tar seg bryet. Så feil kan man altså ta.
      Vi fikk hytte oppe i skogen som ligger et stykke unna selve campingen. Hytten er gammel og ikke oppdatert på lenge, men det verste var helt klart mangel på rengjøring. Når vi skulle spise første måltid var halvparten av tallerknene synlig skitne og alle glassene hadde flekker etter bruk fra tidligere gjester. Dette i tillegg til døde edderkopper og masse spindelvev på ene soverommet gjorde at hele hytteturen ble svært ubehagelig. Badet var heller ikke skikkelig rengjort og det føltes ukomfortabelt å skulle ta en dusj på et skittent dusjgulv.

1  Takk, malinb370
      Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Vi dumpet over dette stedet ved en tilfeldighet, men ble helt betatt. Stedet er magisk! Her har de avsatt den beste parkeringen til bobiler, vi parkerte med feriens hittil beste utsikt. Vi ble en dag lenger enn planlagt. Vi var særdeles heldig med været, og vi hadde to dagers følelse av å sitte ved Gardasjøen. Riktignok med 19 graders badetemperatur.

Dato for oppholdet: juli 2018
      Takk, 403hannes
      Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Meget dårlig service!! Anbefaler ingen å ta turen her. Dårlig kundebehandling. Jeg har prøvd to ganger der nå, første gang fikk jeg ikke vognen bein, fordi gresset deres er så bratt og andre gabgen fant jeg en plass, men etter to timer kom det en sur gubbe å sa jeg måtte flytte meg!! Her skulle bobilene stå. Kort oppsummert; ikke ødelegg ferien her, finnes mange andre hyggelige plasser.

Dato for oppholdet: juli 2018
      3  Takk, Andreas D
      Anmeldt 16. oktober 2016

Vi har hatt noen flotte dager med bobil hos Hardanger Feriesenter. Feriesenteret er plasserte nydelig til helt nede ved Hardangerfjorden. Utsikten mot isbreen Folgefonna i strålende solskinn må oppleves. Sovne til bølger som slår mot land er heller ikke å forakte. Men det beste er å våkne opp og gå ut på en fin terrasse og nyte en kopp kaffi i en av Norges fineste naturperler. Dette er en flott plass å ta med telt eller en bobil. Glem ikke å legg inn fotturer i fjellheimen like i nærheten. Utrolig flott utsikt. Her er det både tilkobling til strøm, dusj, toalett og vaskemaskin i fellesrommet. Prisen på kr 290 pr døgn var heller ikke noe å si på.

Romtips: Her må du ha med deg bobil eller telt. Dette er en plass for campere.
      Dato for oppholdet: oktober 2016
      1  Takk, TonyEide