Priceline
FindHotel
Agoda.comUSD 135
eDreamsUSD 132
Anmeldt 26. juli 2021

Helt elendig! Hadde booket hytte men 4 dager før avbestiller de bestillingen min tilfordel for noen som skulle tilbringe flere netter. Lar rett og slett folk betale seg fram enda man har bestilt. Lyver og later som de ikke husker avtaler vi har gjort enda jeg har det skriftlig på mail.

Hold dere langt unna.

Takk, kmf253
Anmeldt 14. juli 2021

Vi booket hytte i Eikeskogen, og den var så skitten og ekkel at vi endte opp med å flytte til hotell istedenfor. Hytta var langt vekke fra feriesenteret, ingen sol, ingrn utsikt, skittent og full av insekt. Værste overnattingsplassen vi har vært på. Selve feriesenteret er også i dårlig forfatning. Frarådes å reise hit.

1  Takk, 780annika_
Anmeldt 13. juli 2021

Hadde booka hytte ved Hardanger Feriesenter, og jeg hadde fått med meg at beliggenheten skulle være i skogen over selve senteret. Det jeg imidlertid IKKE hadde fått med meg, var at dette lille hyttefeltet slett ikke ligger i tilknytning til resten av plassen i det hele tatt. Opp en veldig lang, bratt og svingete bakke og dypt inne i skogen ligger disse hyttene for seg selv. Fra min hytte var det i grunnen bare trær å se, så for en som reiste aleine ble det rett og slett litt stusslig å ikke ha noen form for liv og røre utenfor hytta.

På plussiden skal det sies at selve hytta var svært romslig, blant annet med et stort oppholdsrom med sofakrok og kjøkken, pluss to soverom. Godt utstyrt og veldig pent og reint inne i hytta. Jeg bodde i noe som het "Kunstnerhytta", og det kan man forstå med tanke på en noe uvanlig arkitektur. Blant annet er det veldig mye lysinnslipp og det er vinduer mellom alle rommene. I ei lys sommernatt gjorde dette at det ble litt for lyst på soverommet og vanskelig å sove.

Selve feriesenteret fikk jeg ikke sett, så det kan jeg ikke si noe om. Og kanskje er det min egen feil som ikke gjorde tilstrekkelig med research i forkant. For reisende som foretrekker å bo svært skjermet, vil dette være ypperlig! :)

Takk, Rune H
Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

Nedsarvet campingplass som skriker etter oppgradering og vedlikehold. Dette er den klart minst barnevennlige campingplassen vi har besøkt i Norge, Sverige og Danmark. Noen få lekeapparater som har stått der siden 90-tallet.
Servicebygget med tilhørende toaletter var veldig slitt og lite appetittelig å bruke. Oppstillingsplassene ikke særlig planerte og man må bruke planker (e.l) for å få vognen til å stå beint
Beliggenheten er god med nærhet til Øystese og Nordheimsund. Det er dog det eneste som trekker opp for min del.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, 240bjartef
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Veldig fin plass med rene toaletter og dusj.
Kjempe kjekk plass for krabbefangst!!!! Både brygge og "steinstrand".
Nydlig beliggenhet!
Veldig god service!
Flott lekeplass for barna som de storkoste seg på!

Takk, 302camillaf