Anmeldt 20. september 2018

Hyggelig vertskap, egnede lokaler og flotte omgivelser gav en uforglemmelig markering av en rund dag. Maten var aldeles utmerket tilberedt og servert. Strålende vær var naturligvis ett ekstra pluss som gjorde utendørsaktiviteter mulig for de yngste i familien.

Dato for oppholdet: mai 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, ahundha
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk plass, koselig og herskapelig.
Flott selskap lokale og fabelaktig mat.

Vi var nok gjester til å få hotellet fullbooket, og det var kjekt å kunne være kjentfolk på hele hotellet (er 41 stk senger)

Kan virkelig anbefales

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Hanna A
Anmeldt 24. november 2017

Vi hadde vårt bryllup på Fjordslottet i oktober og er veldig fornøyde. I forkant ble vi tatt godt i mot av de som jobber der og fikk god hjelp med de mange avgjørelsene og praktiske detaljene. Selve festen var kjempekoselig: Nydelig mat, god drikke og god stemning. De ansatte var utrolig snille og hjelpsomme. Jeg anbefaler på det varmeste å feire, overnatte eller bare spise på dette stedet.

Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, lsmjan
Anmeldt 6. november 2017

Vi tok med oss syklene og bodde litt utenfor Bergen.
Et fantastisk sted med fantastisk terreng i nærområdet. Vi fikk oss flere fine turer i det kuperte terrenget. Vi bodde der samtidig med det Russiske landslaget.
God mat og god service.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, 880bj_rnt
Anmeldt 13. august 2017 via mobile enheter

Var her for andre år på rad I juli /august.. Rommet var helt ok, men pussig nok uten norske tv kanaler, derimot en kinesisk (!)...
Frokosten var veldig bra, inntatt i herskapelige omgivelser.. kaffemaskinen bør derimot byttes ut.. Fikk ikke prøvd middagen..
Ellers bør veien fra parkeringen til hotellet opprustes....
Alt i alt en helt grei opplevelse...

Dato for oppholdet: august 2017
Reisetype: Reiste alene