Vibeche D
24.3 km fra Fjordslottet Hotell
23.0 km fra Fjordslottet Hotell
Se flere hoteller i Fotlandsvåg
Anmeldt 14. mars 2021 via mobile enheter

Fjord, fjell og fjong fin-stue.
God atmosfære , mykje historie og flott utsikt.
Fine folk og sjarmerande hage, på ei øy som har både ferje og gratis bru!
Og plenty med ting du kan finne på. Sykle, gå, padle - eller bere være.
Ikkje langt fra Bergen sentrum, men langt fra kvardagen
Heilt klart verdt turen 👍

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, Herogder
Anmeldt 15. september 2020

Vi hadde slektstreff her i august og med nydelig vær måtte dette blir bra. Hotellet ligger flott til med utsikt til både fjell og fjord. Hyggelig betjening og rommene var helt "grei". Hotellet var flinke med smittevern og vi følte oss godt ivaretatt. Koselige stuer/oppholdsrom der de hadde beholdt gamle møbler og interiør.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, Eva B
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

«Navnet skjemmer ingen» sies det, men her er det forbedringspotensial. Hotellet har et stort behov for oppussing. Førsteinntrykket ødelegges av falmende og skjeve portstolper samt et resepsjonskilt på snei. Stuene var sjarmerende nok, men hele resepsjons- og barområdet har sett sine beste dager. På vårt rom, var dusjen festet med strips uten at det holdt den på plass og det holder ikke på et «fjordslott». Servicen var derimot upåklagelig, meget imøtekommende!

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, ChristianM4142
Anmeldt 12. oktober 2018

Feiret bryllupet vårt på hotellet og kunne ikke valgt et bedre sted. Anbefales! Nydelig mat, hjelpsomme personale, god atmosfære og god kompetanse. Vi kunne slappe av og nyte dagen for vi visste at alt var på stell og under kontroll av ledelsen.

Dato for oppholdet: februar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
2  Takk, svendsens90
Anmeldt 25. september 2018

Vi feiret bryllupet vårt her. Det var Fantastisk service, med god oppfølging og tilretteleggelsen for våre behov. Vi hadde en flott konsert med 2 live band som var veldig bra. Maten var nydelig og flott bryllupssuite!

Romtips: Suiten var flott!
Dato for oppholdet: mai 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet