TripAdvisor

“Fika”
Anmeldelse av Kaffestuggu

Kaffestuggu
Vurdert som nr. 2 av 38 Restauranter i Røros
Beskrivelse: Kaffestuggu er det eldste og mest tradisjonsrike serveringshuset i den gamle Bergstaden Røros. Vi ivaretar gruvesamfunnets kaféarv med ydmykhet og respekt og viderefører gjestfriheten, servicen, mattradisjonene og kvalitetene som Bergstaden Røros er kjent for. Her serverer vi hver dag rause porsjoner med middag og lunsj basert på lokale råvarer, hjemmelagde smørbrød, kaker og et stort utvalg kaffe- og tetyper. I andre etasje har vi de historiske og kanskje flotteste selskapslokalene på Røros. Her har vi plass til cirka 30 personer i ærverdige lokaler.
Anmeldt 9. juli 2015 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2015

Anmeldt 10. mai 2015

Dato for besøk: mai 2015
Anmeldt 17. august 2014

Dato for besøk: juli 2014

Reisende som så på Kaffestuggu, så også på

Røros, Sør-Trøndelag

Har du vært i Kaffestuggu? Del dine erfaringer!