TripAdvisor

“God fiskegrateng ”
Anmeldelse av Kaffestuggu

Kaffestuggu
Vurdert som nr. 2 av 38 Restauranter i Røros
Beskrivelse: Kaffestuggu er det eldste og mest tradisjonsrike serveringshuset i den gamle Bergstaden Røros. Vi ivaretar gruvesamfunnets kaféarv med ydmykhet og respekt og viderefører gjestfriheten, servicen, mattradisjonene og kvalitetene som Bergstaden Røros er kjent for. Her serverer vi hver dag rause porsjoner med middag og lunsj basert på lokale råvarer, hjemmelagde smørbrød, kaker og et stort utvalg kaffe- og tetyper. I andre etasje har vi de historiske og kanskje flotteste selskapslokalene på Røros. Her har vi plass til cirka 30 personer i ærverdige lokaler.
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Vi spiste her 2 ganger. Fiskegratengen kan anbefales men styr unna blomkål suppa. Første gangen var vi godt fornøyd med maten men syntes servicen kunne vært bedre. Andre gangen var et motsatt. 115kr for en blomkål suppe er relativt mye og forventet mer. Var veldig tykk og uten blomkål biter. Var bare kjørt i mikser. Kunne også vært bacon til. Men fikk brød

Dato for besøk: september 2019
Takk, thomasl27

Anmeldt 1. september 2019

Vi dro hit for å spise middag og ble møtt med et hyggelig smil. Maten var fantastisk. Lokalene er kjempekoselige. Vi bestemte oss for å gå en tur for så å komme tilbake for å ta en kopp kaffe og en liten dessert. Like hyggelig ble vi tatt i mot. Anbefales. Om vi kommer tilbake...Selvfølgelig :)

Takk, KayL1062
Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Leste om stedet på TripAdvisor. Var innom for en espresso. Kom tilbake for lunsj, fantastisk surpølse med en utsøkt, hjemmelaget kålrotstappe og poteter, med lokal blåbær- og ingefærbrus. Vi måtte tilbake til middag også og nøt en utsøkt reinsdyrbiff, mør og stekt etter ønske! Alt avsluttet med hjemmelaget eplekake og softis. Dette servert av flinke og behagelige Anne-Lise. Kan virkelig anbefales! Servitørene før på dagen var også veldig imøtekommende og vennlige.

Takk, angelikasvdr
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Stedet overrasket med en god meny til tross for det beskjedne navnet.
Nyt en middag med lokalt øl i forgården.

Takk, Guruen
Anmeldt 19. august 2019

Trodde dette bare var en kafe, men det viste seg å være en koselig restaurant med god lunch. Vi kommer tilbake for middag en annen gang.

Takk, 88Berit88

Reisende som så på Kaffestuggu, så også på

Røros, Sør-Trøndelag

Har du vært i Kaffestuggu? Del dine erfaringer!