TripAdvisor

“Vennegjeng”
Anmeldelse av Kaffestuggu

Kaffestuggu
Vurdert som nr. 2 av 38 Restauranter i Røros
Beskrivelse: Kaffestuggu er det eldste og mest tradisjonsrike serveringshuset i den gamle Bergstaden Røros. Vi ivaretar gruvesamfunnets kaféarv med ydmykhet og respekt og viderefører gjestfriheten, servicen, mattradisjonene og kvalitetene som Bergstaden Røros er kjent for. Her serverer vi hver dag rause porsjoner med middag og lunsj basert på lokale råvarer, hjemmelagde smørbrød, kaker og et stort utvalg kaffe- og tetyper. I andre etasje har vi de historiske og kanskje flotteste selskapslokalene på Røros. Her har vi plass til cirka 30 personer i ærverdige lokaler.
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Absolutt en plass du må besøke når du er på Røros. God hjemmelaget mat i fine ryddige lokaler. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Marthe N

Anmeldt 13. september 2019

Helt tilfeldig at vi spiste middag på Kaffestuggu da vi besøkte Røros, det skulle vise seg å være et godt valg. Nydelig mat og lokalt øl samt ei serveringsdame som ga oss historien om spisestedet og Røros, vi dro fra Kaffestuggu med et smil om munnen, mett og med mye historisk kunnskap. Tusen takk :-).

Takk, brottnes
Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Helt greit rekesmørbrød. Ikke veldig spennende meny og slapp vaffel trekker ned. Liker lokalet og atmosfæren da.

Takk, bj_rno265
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Vi spiste her 2 ganger. Fiskegratengen kan anbefales men styr unna blomkål suppa. Første gangen var vi godt fornøyd med maten men syntes servicen kunne vært bedre. Andre gangen var et motsatt. 115kr for en blomkål suppe er relativt mye og forventet mer. Var veldig tykk og uten blomkål biter. Var bare kjørt i mikser. Kunne også vært bacon til. Men fikk brød

Takk, thomasl27
Anmeldt 1. september 2019

Vi dro hit for å spise middag og ble møtt med et hyggelig smil. Maten var fantastisk. Lokalene er kjempekoselige. Vi bestemte oss for å gå en tur for så å komme tilbake for å ta en kopp kaffe og en liten dessert. Like hyggelig ble vi tatt i mot. Anbefales. Om vi kommer tilbake...Selvfølgelig :)

Dato for besøk: august 2019
Takk, KayL1062

Reisende som så på Kaffestuggu, så også på

Røros, Sør-Trøndelag

Har du vært i Kaffestuggu? Del dine erfaringer!