“Kortreist, nydelig mat!”
Anmeldelse av Kaffestuggu

Kaffestuggu
Vurdert som nr. 3 av 30 Restauranter i Røros
Beskrivelse: Kaffestuggu er det eldste og mest tradisjonsrike serveringshuset i den gamle Bergstaden Røros. Vi ivaretar gruvesamfunnets kaféarv med ydmykhet og respekt og viderefører gjestfriheten, servicen, mattradisjonene og kvalitetene som Bergstaden Røros er kjent for. Her serverer vi hver dag rause porsjoner med middag og lunsj basert på lokale råvarer, hjemmelagde smørbrød, kaker og et stort utvalg kaffe- og tetyper. I andre etasje har vi de historiske og kanskje flotteste selskapslokalene på Røros. Her har vi plass til cirka 30 personer i ærverdige lokaler.
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Nydelig, smakfull, lokal og kortreist mat! Trivelige lokaler (vi brukte peisestua), variert og bra barnemeny, hyggelig betjening og kort ventetid. Hit skal vi tilbake!

Takk, 310ulrikkeh

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

God mat. Trivelig sted. Vi var der onsdag kveld og fikk et bra nord en trapp ned ved en koselig peis. Dette er et sted jeg kan anbefale.

1  Takk, 18johnnys
Anmeldt 22. juli 2021

God burger og pannekaker. Reinsdyrburgeren anbefales. Uformelt og lekende barn. Helt greit prisnivå. Maten kom raskt også selv om det var relativt mange gjester. Sentralt i Røros

Takk, 477marcusj
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk service, god stemning og god mat. Her føler man seg hjemme. Betjeningen gjør en fabelaktig inndats

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, mariannen961
Anmeldt 27. april 2021 via mobile enheter

Svært god tradisjonsmat og spesielt hyggelig, serviceinnstilt og smilende betjening. Vi spiste surpølse og reinsdyrbiff, begge deler fantastisk godt.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Kristin R

Reisende som så på Kaffestuggu, så også på

Har du vært i Kaffestuggu? Del dine erfaringer!