“Turen hit var bra”
Anmeldelse av Kaffestuggu

Kaffestuggu
Vurdert som nr. 3 av 30 Restauranter i Røros
Beskrivelse: Kaffestuggu er det eldste og mest tradisjonsrike serveringshuset i den gamle Bergstaden Røros. Vi ivaretar gruvesamfunnets kaféarv med ydmykhet og respekt og viderefører gjestfriheten, servicen, mattradisjonene og kvalitetene som Bergstaden Røros er kjent for. Her serverer vi hver dag rause porsjoner med middag og lunsj basert på lokale råvarer, hjemmelagde smørbrød, kaker og et stort utvalg kaffe- og tetyper. I andre etasje har vi de historiske og kanskje flotteste selskapslokalene på Røros. Her har vi plass til cirka 30 personer i ærverdige lokaler.
Anmeldt 17. august 2021

Plassen var helt ok ,men reagerte på at folk ikke hadde lang nok avstand og at folk ikke sprita henda før di kom inn Folk sto tett i kø for å komme inn

Takk, torills2017

Anmeldt 13. august 2021

Stressende atmosfære, men "sjefa" virket å ha full kontroll på bordsetting og bestilling. Hyggelige servitører.
Reinsdyrburgeren var ikke bra. Burgeren var et stykke farse. Et tynt, tynt lag tyttebærketsjup. Lite smak. Småposer med ketsjup, sennep, salt og pepper. Pga korona? Frossen pommes frittes. Virket grei og relativt nystekt. Burgeren var ikke god...

Takk, 723mattiasc
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Nydelig, smakfull, lokal og kortreist mat! Trivelige lokaler (vi brukte peisestua), variert og bra barnemeny, hyggelig betjening og kort ventetid. Hit skal vi tilbake!

Takk, 310ulrikkeh
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

God mat. Trivelig sted. Vi var der onsdag kveld og fikk et bra nord en trapp ned ved en koselig peis. Dette er et sted jeg kan anbefale.

1  Takk, 18johnnys
Anmeldt 22. juli 2021

God burger og pannekaker. Reinsdyrburgeren anbefales. Uformelt og lekende barn. Helt greit prisnivå. Maten kom raskt også selv om det var relativt mange gjester. Sentralt i Røros

Takk, 477marcusj

Reisende som så på Kaffestuggu, så også på

Har du vært i Kaffestuggu? Del dine erfaringer!