“Helt topp! ”
Anmeldelse av Grillhuset Røros

Grillhuset Røros
Vurdert som nr. 1 av 29 Restauranter i Røros
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Meget god mat og hyggelig betjening. Bord er allerede bestilt til neste Rørostur. Vin og mat passet helt perfekt sammen. Hyggelig atmosfære og selv om lokalet er lite fikk vi ikke opplevelsen av å sitte for nære.

3  Takk, MammaVerdal

Anmeldt 10. juli 2020

Med få sitteplasser er det lett å ha oversikt over restauranten. Liten meny med få retter betyr at man blir gode på den maten som tilbys. Vi spiste to gode hamburgere med tilbehør. Passe stekt kjøtt, gode grillmerker på hamburgerbrødet bare hevet opplevelsen. Men jeg oppfatter at kjøkkensjefen (innehaveren?) er dansk som et kvalitetsstempel

Det anbefales å reservere bord, og bare åpent for middag!

1  Takk, Erik N
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord på forhånd, men da vi kom fikk vi tildelt bord sammen med et annet par. Det var max 30-40 cm mellom oss og det andre paret. Vi påpekte at dette ikke var i tråd med gjeldene regler mtp covid-19 , og ba om et eget bord. Det kunne vi ikke få, fordi alle bordene var reservert. At vi også hadde reservert på forhånd spilte visst ingen rolle. Lokalet er lite og folk sitter altfor tett. Vi spurte om dette var lov, men fikk til svar at de ikke var kjent med hva som var lov. Vi valgte å forlate restauranten, og valgte en som prioriterer sikkerhet foran profitt. Anbefaler at man holder seg unna lokalet til de tar inn over seg at vi har en pandemi og regler for å unngå smittespredning her i landet.

5  Takk, wofw
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Vi feiret 44 års bryllupsdag her og har ikke angret på det. Nydelig mat og hyggelig betjening. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: juni 2020
3  Takk, sgullik
Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

God mat og meget hyggelig liten plass midt i Røros sentrum. Vi gikk for lunsj og delte en spekemat-tallerken til forrett og kylling med pasta til hovedrett.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, ArneD2

Reisende som så på Grillhuset Røros, så også på

Har du vært i Grillhuset Røros? Del dine erfaringer!