“Utsøkt mat, dårlig plassering av bord.”
Anmeldelse av Grillhuset Røros

Grillhuset Røros
Vurdert som nr. 1 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Utsøkt mat- og drikkeopplevelse. Det som trekker ned totalopplevelsen, var bordplasseringen rett utenfor toalettet. Hver gang noen gikk inn og ut derfra, dunket de borti stolen til den som satt på utsiden av bordet. I tillegg kom det sjenerende lukt fra toalettet når døren gikk opp og igjen.

Takk, Bendorth

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en matopplevelse av de sjeldne! Valgene var enkle. Kjøtt, fisk eller vegetar. Med tilpassede drikkepakker. Atmosfæren var lun og stemningsfull. Og utsøkte lokale råvarer. En engasjert kjøkkensjef og hyggelig betjening. Alt dette bidro til et eksklusiv måltid. Anbefales.

1  Takk, Kim K
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Utsøkt mat tilberedt og servert av dyktige fagfolk. Vi kommer gjerne tilbake og anbefaler på det varmeste en matopplevelse på Grillhuset

Takk, Per Olav T
Anmeldt 19. juli 2021

Kjempegod mat og god service. Vi fikk presentert mat og drikke av ansatte som virkelig vet hva de driver med. Ett veldig godt valg, når du besøker Røros. Stor pågang, så bestill bord tidlig.

Takk, livkarinaaneland
Anmeldt 18. juli 2021

Nydelig mat i koselige omgivelser. Hyggelig personale og rask servering. Tre retters meny, vi valgte en med kjøtt og en med fisk. Begge deler var veldig smakfullt Vi kommer helt sikkert tilbake!!

Takk, BrittJ122

Reisende som så på Grillhuset Røros, så også på

Har du vært i Grillhuset Røros? Del dine erfaringer!