“Bra mat hyggelig service”
Anmeldelse av Grillhuset Røros

Grillhuset Røros
Vurdert som nr. 1 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 25. juli 2021

Servicen var veldig god. Maten var også bra, men i forhold til prisen hadde vi kanskje forventet enda mer.

1  Takk, Kjetil_Almvik

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Jeg er så glad for at vi booket bord på Grillhuset! For en fantastisk mat og vinopplevelse. En kokk med entusiasme, stolthet og kunnskap. Jeg tåler ikke gluten så jeg fikk vegetar forretten. Vaktelegget er noe av det nydeligste jeg har smakt. Hovedrett kjøtt med nydelig tysk pinot til var 10/10. Og desserten som igjen var tilpasset meg er den beste jeg har fått servert på restaurant! Røros er verdt å besøke kun pga denne restauranten!

1  Takk, Karinogkidsa
Anmeldt 25. juli 2021

En veldig god 3-retters middag med mye smak. Veldig hyggelig betjening av de ansatte også. Anbefales på det varmeste.

Takk, michaeltQ57BT
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Utsøkt mat- og drikkeopplevelse. Det som trekker ned totalopplevelsen, var bordplasseringen rett utenfor toalettet. Hver gang noen gikk inn og ut derfra, dunket de borti stolen til den som satt på utsiden av bordet. I tillegg kom det sjenerende lukt fra toalettet når døren gikk opp og igjen.

Takk, Bendorth
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en matopplevelse av de sjeldne! Valgene var enkle. Kjøtt, fisk eller vegetar. Med tilpassede drikkepakker. Atmosfæren var lun og stemningsfull. Og utsøkte lokale råvarer. En engasjert kjøkkensjef og hyggelig betjening. Alt dette bidro til et eksklusiv måltid. Anbefales.

1  Takk, Kim K

Reisende som så på Grillhuset Røros, så også på

Har du vært i Grillhuset Røros? Del dine erfaringer!