“Utsøkt”
Anmeldelse av Grillhuset Røros

Grillhuset Røros
Vurdert som nr. 1 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 29. juli 2021

Fantastisk god og spennende mat. 3 retters middag hvor man velger mellom kjøtt, fisk eller vegetar. Ikke passende sted for kresne barn. Svært god service. Anbefales på det varmeste.

Takk, 776camillal

Anmeldt 28. juli 2021

En utrolig god og hyggelig matopplevelse basert på lokale råvarer. Kan varmt anbefale et besøk hit. Engasjert personell, nydelig mat og en kjøkkensjef som nærmest inviterer inn i sin egen stue og sørger for at alle har det bra og gir gode beskrivelser og forklaringer av rettene. Et must om man er i Røros eller omegn.

Takk, simonhD2152BU
Anmeldt 28. juli 2021

En fantastisk opplevelse både kulinarisk og miljømessig. En betjening som var utrolig dyktige gjorde opplevelsen virkelig komplett.
Vi kommer absolutt tilbake, og kan anbefale stedet på det varmeste!

Takk, bj_rnh519
Anmeldt 25. juli 2021

Servicen var veldig god. Maten var også bra, men i forhold til prisen hadde vi kanskje forventet enda mer.

1  Takk, Kjetil_Almvik
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Jeg er så glad for at vi booket bord på Grillhuset! For en fantastisk mat og vinopplevelse. En kokk med entusiasme, stolthet og kunnskap. Jeg tåler ikke gluten så jeg fikk vegetar forretten. Vaktelegget er noe av det nydeligste jeg har smakt. Hovedrett kjøtt med nydelig tysk pinot til var 10/10. Og desserten som igjen var tilpasset meg er den beste jeg har fått servert på restaurant! Røros er verdt å besøke kun pga denne restauranten!

1  Takk, Karinogkidsa

Reisende som så på Grillhuset Røros, så også på

Har du vært i Grillhuset Røros? Del dine erfaringer!