“Særdeles god mat - god service”
Anmeldelse av Grillhuset Røros

Grillhuset Røros
Vurdert som nr. 1 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 31. juli 2021

Tatt godt i mot. Personlig og hyggelig service. Kjøkkensjefen presenterte selv maten.
Gode smaker. Vi kommer gjerne tilbake.

1  Takk, Rudigre
Poul L, Eier på Grillhuset Røros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Tak, og i er velkomne tilbage.

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Dette stod ikke til forventningene! Vi forventet grillmat i gourmetklassen. Det var ikke mye som virket grillet. Det var kun mulig å velge mellom tre treretters. Kjøtt, fisk eller vegetar alternativ til forrett og hovedrett og valg mellom to desserter. Vi ba om noe barnevennlig eller litt barnetilpasset men fikk som svar at hamburger og pommes frites kunne vi få andre steder. Det er faktisk mulig å tilby også barn spennende mat! Barna fikk samme mat og pris som voksne. Vårt valg falt på kjøtt. Forretten var grei nok men tilbehøret til hovedretten var tørt og kjedelig, for eksempel blomkål som smakte ja blomkål. Kjøttet var greit nok, dog kald. Tiramisuen med rabarbra var druknet i kakaopulver og rabarbraen var kuttet i lange staver, noe som gjorde det ubehagelig å spise. Dette var på ingen måte en minneverdig, smakfull matopplevelse! Ikke verdt pengene!

Takk, tkI4341YV
Anmeldt 29. juli 2021

Fantastisk god og spennende mat. 3 retters middag hvor man velger mellom kjøtt, fisk eller vegetar. Ikke passende sted for kresne barn. Svært god service. Anbefales på det varmeste.

Takk, 776camillal
Anmeldt 28. juli 2021

En utrolig god og hyggelig matopplevelse basert på lokale råvarer. Kan varmt anbefale et besøk hit. Engasjert personell, nydelig mat og en kjøkkensjef som nærmest inviterer inn i sin egen stue og sørger for at alle har det bra og gir gode beskrivelser og forklaringer av rettene. Et must om man er i Røros eller omegn.

Takk, simonhD2152BU
Anmeldt 28. juli 2021

En fantastisk opplevelse både kulinarisk og miljømessig. En betjening som var utrolig dyktige gjorde opplevelsen virkelig komplett.
Vi kommer absolutt tilbake, og kan anbefale stedet på det varmeste!

Takk, bj_rnh519

Reisende som så på Grillhuset Røros, så også på

Har du vært i Grillhuset Røros? Del dine erfaringer!