“Smaksopplevelse”
Anmeldelse av Grillhuset Røros

Grillhuset Røros
Vurdert som nr. 1 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Koselig liten restaurant med nydelig mat og dertil passende viner. Veldig hyggelig betjening som ga oss topp service. Vi kommer tilbake neste gang vi er i Rørås

Takk, Livveel
Poul L, Ejer på Grillhuset Røros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

I skal være så hjertelig velkomne tilbage, bare husk at reservere bord.

Anmeldt 17. august 2021

Nydelig lokal mat, upåklagende vinmeny. Flott service. Alle som besøker Røros bør unne seg en middag her. Topper alt!

Takk, 314hannel

Alle er velkomne, og alle mødes med samme venlige varme service og gode lokale mat.
Vi takker for besøg, og anmeldelse, velkommen tilbage.

Anmeldt 14. august 2021

Helt topp mat og service. Takk til kjøkkensjefen som tok seg tid til å fortelle om stedet og maten. Anbefales på det varmeste.

Takk, daghild_2018

Selv tak, og altid en fornøjelse med gæster der værdsætter vores arbejde.
Velkommen tilbage

Anmeldt 11. august 2021

Spesielt hyggelig personale med Poul selv i spissen, som ivaretok alle våre ønsker,- og mat og vin var førsteklasses! Stemningsskapende!

1  Takk, sidselp2021
Anmeldt 8. august 2021

Vi er et par som tilfeldigvis booket bord her og det angret vi ikke på. Fikk en opplevelse for både øye og gane, som jeg ikke har opplevd på lenge. Ikke store lokale, men intimt og fint. Ble hyggelig tatt imot og fikk bord like ved kjøkkenet som er åpen. Personlig liker jeg å observere hvordan det jobbes der. Veldig smidig og rolig stemning, men effektivt. Alle visste hva de skulle, ingen stress . Vi bestilte en 3 retter. En smaks aperitiff først fra kjøkkenet, tror det var fermentert løk farget med blekksprut blekk oppå urtekryddret toast. Så skummelt ut ☺ men for en smak. Så , forrett, laksemousse med grillet tunfisk skive. Nam nam. Hovedrett tok vi Hjort (nyretapp) siden vi skulle lenger nordover og vet vi får masse fersk fisk da. Har ikke smakt bedre. Så, dessert, jeg tok ostefat, herregud så godt. Mannen min tok brownie med rabarbraiskule, syntes det var godt men ingen wow effekt men igjen,her snakker vi smak og behag. Hadde vinpakke, syntes det var grei pris kanskje litt lite i glasset men god vin. Dessert vinen var grei, men , vi drikker i utgangspunktet ikke så mye av den slag hjemme. Til osten var det veldig godt. Vi fikk stadig forklart om maten og litt historie. Kjempehyggelig middags opplevelse. Total inntrykk ble Topp Noch.Har lest noen andre anmeldelser og de som var mest negative synes jeg synd på når jeg tenker på hvordan vi opplevde det, og koste oss med mat og alt.
Tusen takk for en vellykket aften. Kommer tilbake. Hilsen Tone ☺

Takk, Vontralle1

Reisende som så på Grillhuset Røros, så også på

Har du vært i Grillhuset Røros? Del dine erfaringer!