“Fantastisk grillmat! ”
Anmeldelse av Grillhuset Røros

Grillhuset Røros
Vurdert som nr. 1 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Koselig liten restaurant. Veldig god og smakfull mat. Nesten alt som lages her er lokalt fra regionen, sterk anbefales!

Takk, Karlis L
Poul L, Ejer på Grillhuset Røros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Tak for besøget, anmeldelse og ikke mindst anbefaling....

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Koselig liten restaurant med nydelig mat og dertil passende viner. Veldig hyggelig betjening som ga oss topp service. Vi kommer tilbake neste gang vi er i Rørås

Takk, Livveel

I skal være så hjertelig velkomne tilbage, bare husk at reservere bord.

Anmeldt 17. august 2021

Nydelig lokal mat, upåklagende vinmeny. Flott service. Alle som besøker Røros bør unne seg en middag her. Topper alt!

Takk, 314hannel

Alle er velkomne, og alle mødes med samme venlige varme service og gode lokale mat.
Vi takker for besøg, og anmeldelse, velkommen tilbage.

Anmeldt 14. august 2021

Helt topp mat og service. Takk til kjøkkensjefen som tok seg tid til å fortelle om stedet og maten. Anbefales på det varmeste.

Takk, daghild_2018

Selv tak, og altid en fornøjelse med gæster der værdsætter vores arbejde.
Velkommen tilbage

Anmeldt 11. august 2021

Spesielt hyggelig personale med Poul selv i spissen, som ivaretok alle våre ønsker,- og mat og vin var førsteklasses! Stemningsskapende!

1  Takk, sidselp2021

Reisende som så på Grillhuset Røros, så også på

Har du vært i Grillhuset Røros? Del dine erfaringer!