“Fisk”
Anmeldelse av Grillhuset Røros

Grillhuset Røros
Vurdert som nr. 1 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 29. august 2021

En fantastisk smakfull 3 retters middag med vin til hver rett. Kokken introduserte hver rett med tilhørende vin. Det hvar virkelig langt vekt på mat og vin passer sammen. Dagens fiskesett var steinbit

Takk, JanF1689
Poul L, Ejer på Grillhuset Røros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Tusind tak for hyggeligt besøg og anmeldelse.
Velkommen tilbage

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Nydelig, velbalansert mat og drikke og god service.
Menyen er satt, og her kan du definitivt stole på kokken. Spennende og fyldige smaker med lokale råvarer.

Takk, Wenche F

Det glæder os at læse, i havde en god oplevelse hos os.
Vi håber i kommer tilbage, så vi kan gøre det endnu bedre

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Koselig liten restaurant. Veldig god og smakfull mat. Nesten alt som lages her er lokalt fra regionen, sterk anbefales!

Takk, Karlis L

Tak for besøget, anmeldelse og ikke mindst anbefaling....

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Koselig liten restaurant med nydelig mat og dertil passende viner. Veldig hyggelig betjening som ga oss topp service. Vi kommer tilbake neste gang vi er i Rørås

Takk, Livveel

I skal være så hjertelig velkomne tilbage, bare husk at reservere bord.

Anmeldt 17. august 2021

Nydelig lokal mat, upåklagende vinmeny. Flott service. Alle som besøker Røros bør unne seg en middag her. Topper alt!

Takk, 314hannel

Alle er velkomne, og alle mødes med samme venlige varme service og gode lokale mat.
Vi takker for besøg, og anmeldelse, velkommen tilbage.

Reisende som så på Grillhuset Røros, så også på

Har du vært i Grillhuset Røros? Del dine erfaringer!