“Fantastisk hyggelig og smakfull opplevelse.”
Anmeldelse av Grillhuset Røros

Grillhuset Røros
Vurdert som nr. 1 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og opplevelse. Hyggelig atmosfære og betjening. Spiste en nydelig 7 retter. Skal man sette fingeren på noe synes jeg at vinkartet burde hatt noen alternativer under 1000,- for en flaske rødvin.

Dato for besøk: september 2021
Takk, trygveo123
Poul L, Ejer på Grillhuset Røros, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Tak for den fine anmeldelse, så hyggeligt i havde en god oplevelse.
Vi har nøje udvalgt vore vine, og tilbyder 3 vine til 1000 kr, 3 vine under 1000, og så har vi mulighed for at tilbyde en ekstra god vinoplevelse med vine i alle prislag

Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Grillhytta leverte en helt fantastisk kveld, topp 3 retters meny som huske best av noen helt topp tilberede kamskjell. Topp mat og topp service.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 511dagd

Tusind tak.
Vi bliver også begejstret over de fine råvarer Vi får, og glæder os hver dag over den glede Vi kan give vore gæster.

Anmeldt 29. august 2021

En fantastisk smakfull 3 retters middag med vin til hver rett. Kokken introduserte hver rett med tilhørende vin. Det hvar virkelig langt vekt på mat og vin passer sammen. Dagens fiskesett var steinbit

Takk, JanF1689

Tusind tak for hyggeligt besøg og anmeldelse.
Velkommen tilbage

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Nydelig, velbalansert mat og drikke og god service.
Menyen er satt, og her kan du definitivt stole på kokken. Spennende og fyldige smaker med lokale råvarer.

Takk, Wenche F

Det glæder os at læse, i havde en god oplevelse hos os.
Vi håber i kommer tilbage, så vi kan gøre det endnu bedre

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Koselig liten restaurant. Veldig god og smakfull mat. Nesten alt som lages her er lokalt fra regionen, sterk anbefales!

Takk, Karlis L

Tak for besøget, anmeldelse og ikke mindst anbefaling....

Reisende som så på Grillhuset Røros, så også på

Har du vært i Grillhuset Røros? Del dine erfaringer!