Gratis avbestilling frem til 09.02.23
Gratis avbestilling frem til 09.02.23
Travelocity
Agoda.comUSD 167
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste oktobermeny (seks retter) med helt nydelig lokal mat. Det serveres lokale produkter som gjør hele bespisningen til en liten opplevelse.
Rommene var av enkel standard. Gode senger og hyggelige omgivelser.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Kafjeld
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempebra rom, veldig sentral beliggenhet, grei frokost (litt dårlig utvalg og litt utplukket,men ok), greit renhold, god service. Havnet her ved en tilfeldighet denne gangen, men kommer til å booke her igjen neste gang vi skal til Røros. Alt i alt kjempefornøyd!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Martin P
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Kom til Røros for en overnatting og se byen igjen. Vi hadde reservert rom i forkant, ble tatt hyggelig i mot og fikk en stor leilighet til disposisjon. Den var rustikk og i Røros stil, veldig koselig. Vi var for sent ute til å få bord i restauranten, men bestilte dagens grillrett i baren. Maten smakte fortreffelig, det samme gjorde det lokale ølet. Det eneste vi vil sette fingeren på var en meget enkel frokostservering, som ikke sto helt i stil med oppholdet forøvrig. Men vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 760_ysteinm
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Vi overnattet på Vertshuset Røros fra 30/5 , og en natt.
Ble meget godt mottatt i respsjonen, og fikk informasjon/ brosjyrer over severdigheter i byen, og dem er det mange av.
Rommet var meget romslig trivelig. Utsikt mot en stille bakgård.
Sengen var god.
Frokosten var enkel, men med det meste man vanligvis spiser,
og så var maten pent lagt opp.
Konklusjon - en hyggelig overnatting i en spesiell by.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, torp4
Anmeldt 6. juni 2018

Kjempehyggelig betjening og flotte rom. Brosjyrer på rommet som forteller historien til Vertshuset setter en ekstra spiss på opplevelsen av å bo i gammel historie.
Da vi kom dit var det i overkant varmt på rommet grunnet finværet, men dette hører kanskje til sjeldenhetene.

Romtips: Mulig at det kan være litt lytt nedover, så kan være fordel å bo øverst.
Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Stefaniuz