TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 27. februar 2019 via mobile enheter

I forbindelse med med sykebesøk på Røros sykehus valgte vi Vertshuset. Et sted vi også har bodd på tidligere. Denne gangen bodde vi i de nyoppussede rommene i den gamle ullvarefabrikken. Ganske fint rom. Romslig og med god romløsning. Imidlertid var nettet så svakt at vi måtte basere oss på 4G.

Personalet var greie, men kunne godt tatt et smilekurs. Det er imidlertid også mulig at de var litt slitne etter «Martnan» som hadde avsluttet bare et par dager før.

Vertshuset ligger veldig fint til i Røros. Med gangavstand til alt. Men nå er det også slik at i Røros er alt gangavstand til alt.

Positivt at vi fikk inn en ekstra seng til en 4-åring. Samt at minikjøkkenet inneholdt poser med kaffe og te samt vannkoker.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Ossy007
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Vertshuset har særpreg og ligger midt i Kirkegata. Hyggelig betjening og god service. Hvis du ikke ønsker å bo på et vanlig «industripreget» hotell og heller ønsker å bo på et vertshus er dette stedet du bør bo!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, John_Moen
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste oktobermeny (seks retter) med helt nydelig lokal mat. Det serveres lokale produkter som gjør hele bespisningen til en liten opplevelse.
Rommene var av enkel standard. Gode senger og hyggelige omgivelser.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Kafjeld
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempebra rom, veldig sentral beliggenhet, grei frokost (litt dårlig utvalg og litt utplukket,men ok), greit renhold, god service. Havnet her ved en tilfeldighet denne gangen, men kommer til å booke her igjen neste gang vi skal til Røros. Alt i alt kjempefornøyd!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Martin P
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Kom til Røros for en overnatting og se byen igjen. Vi hadde reservert rom i forkant, ble tatt hyggelig i mot og fikk en stor leilighet til disposisjon. Den var rustikk og i Røros stil, veldig koselig. Vi var for sent ute til å få bord i restauranten, men bestilte dagens grillrett i baren. Maten smakte fortreffelig, det samme gjorde det lokale ølet. Det eneste vi vil sette fingeren på var en meget enkel frokostservering, som ikke sto helt i stil med oppholdet forøvrig. Men vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 760_ysteinm