Gratis avbestilling frem til 09.10.21
Travelocity
Expedia.comUSD 181
Orbitz.com
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Meget godt alternativ til overnatting dersom man er fler enn 4 personer. Hadde leilighet i den gamle ullvarefabrikken. Fine store rom som var utstyrt med kjøkken. Ligger meget sentralt, og det var greit å finne gratis parkering tidlig på dagen. I disse Covid tider var det en enkel, men god frokost.

Takk, andreashU2780VO
Anmeldt 21. mai 2020

Veldig serviceinnstilt og hyggelig betjening! Koselig og stort rom til 3 personer og beliggenheten var perfekt i hjertet av Røros! Frokosten var også helt upåklagelig tross redusert tilbud grunnet covid-19. Kan klart anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2020
2  Takk, lenehess90
Anmeldt 30. september 2019 via mobile enheter

Sentralt beliggenhet i hovedgata i Røros. Du får ikke overnatting mer i sentrum enn dette. Parkering på baksiden av hotellet, litt kronglete å finne frem, men god plass.
Hyggelig betjening, flotte, moderne rom med te-kjøkken, flatskjerm, hårføner og WiFi.
Frokost er usedvanlig god, med hjemmebakt brød, lokale meieriprodukter og mye annet snadder. God plass i spisesalen og hyggelig atmosfære.
En overnatting her anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Magne G
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Årets tur til Elden på Røros ble en veldig flott opplevelse! For første gang, etter 7 år, bodde vi på vertshuset Røros! Fikk høre om det fra en lokal bekjent. Det ble veldig bra! Ble tatt i mot av hyggelig betjening, fikk en super leilighet i bakgården! Rent og pent og god plass! Vi var 5 personer, en sov på sovesofa i stua- det gikk helt fint! De andre sov i en dobbeltseng og o køye. God frokost med varmt brød og rikelig med lokal mat! Hyggelig sitte i bakgården med kaffe og se på bygningene og løse verdensproblemer!! Hadde en god lunsj, var for trege med bordbestilling til middag så vi måtte ut på byen, det gikk jammen bra! Alt i alt- det endte med at vi bestilte til neste år! Anbefales

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, annehW387IU
Anmeldt 11. mai 2019 via mobile enheter

Skulle feire en fødselsdag og vi bestemte oss for Røros. Vertshuset hadde det beste tilbudet for 3 rom. Vi ble plassert i Ullvarefabrikken. Romslige rom. Ikke luksus. Stille og fredelig. Rent og ryddig med gode senger...litt varmt på rommet.
Hotellet var langt fra fullt. Likevel trangt til frokost. Generelt inntrykk. Alt er trangt unntatt rommene. Tilbake om jeg skal til Røros? Kommer til å prøve noe annet før jeg eventuelt booker her igjen.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, An2n56