TripadvisorUSD 181
eDreams
CheapTicketsUSD 181
Anmeldt 18. juli 2020

Bodde tre netter på Røros Vertshus i begynnelsen av juli og hadde et fantastisk opphold her. Tross litt krøll med bookingen da vi kom ble dette ordnet opp i på glimrende og omsorgsfull måte av ansatte som strakk seg svært langt og var veldig imøtekommende. Perfekt beliggenhet, stille og fredelig med veldig gode senger. Sjarmerende sted med sjel og historie i veggene. Superhyggelige ansatte!! Vi kommer gjerne tilbake!

2  Takk, Everydike
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Supersentralt midt i gågaten, 100 m nedenfor Røros kirke. Stort og fint rom og gode senger, rent og greit. Stille og rolig sted. Bra frokost og god middag. Hyggelig uteplass i bakgården. Bra service. Vi kommer gjerne tilbake.

1  Takk, 636TomL
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Meget godt alternativ til overnatting dersom man er fler enn 4 personer. Hadde leilighet i den gamle ullvarefabrikken. Fine store rom som var utstyrt med kjøkken. Ligger meget sentralt, og det var greit å finne gratis parkering tidlig på dagen. I disse Covid tider var det en enkel, men god frokost.

Takk, andreashU2780VO
Anmeldt 21. mai 2020

Veldig serviceinnstilt og hyggelig betjening! Koselig og stort rom til 3 personer og beliggenheten var perfekt i hjertet av Røros! Frokosten var også helt upåklagelig tross redusert tilbud grunnet covid-19. Kan klart anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2020
2  Takk, lenehess90
Anmeldt 30. september 2019 via mobile enheter

Sentralt beliggenhet i hovedgata i Røros. Du får ikke overnatting mer i sentrum enn dette. Parkering på baksiden av hotellet, litt kronglete å finne frem, men god plass.
Hyggelig betjening, flotte, moderne rom med te-kjøkken, flatskjerm, hårføner og WiFi.
Frokost er usedvanlig god, med hjemmebakt brød, lokale meieriprodukter og mye annet snadder. God plass i spisesalen og hyggelig atmosfære.
En overnatting her anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Magne G