Priceline
Gratis avbestilling frem til 24.08.22
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 26. august 2020

Litt kronglete å finne frem i trange gater, ikke verdens beste parkering - se opp for glasskår! Litt språkutfordringer med resepsjonist, hadde nok vært bedre uten "korona beskyttelse"/ plexi glass i mellom oss. Var vanskelig å oppfatte hva vedkommende sa, ble mye "hæ?". Tross dette var det god service i resepsjonen, smil og høflighet. Sjarmerende sted, midt i byen. Her er du i sentrum av historien i det du går ut! Fint rom, gode senger, godt sengetøy. Dette trekker vurderingen opp fra gjennomsnittlig! Frokosten kunne ha vært bedre, ikke optimal "korona frokost". Håper buffeen er bedre, når den kommer tilbake. Stedet anbefales, ved et besøk på Røros.

Takk, mortencola
Anmeldt 21. juli 2020

Vi feiret bryllupet vårt på Vertshuset, med spesialtilpasset meny basert på lokale råvarer i sesong. Maten og drikken var helt fantastisk- de har blant annet en spennende ølmeny. Vi hadde middagen i restauranten, og fortsatte festen nede i kjelleren - som var et stilig og autentisk lokale. Servicen og imøtekommenheten fra personalet og spesielt daglig leder var upåklagelig, og vi kunne virkelig ikke vært mer fornøyd med å ha valgt Vertshuset til vår spesielle dag. De organiserte også guidet tur via museet, og samkjørte regning med både dem og Kaffestuggu, hvor vi spiste lunsj. Mange av bryllupsgjestene overnattet også på Vertshuset, og de har mange ulike rom å velge mellom. Det er babycalldekning fra de nærmeste rommene og til restauranten, som var veldig praktisk.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, Julienh12342234
Anmeldt 21. juli 2020

Vårt rom lå i den omgjorte ullfabrikken. Det var ganske stort, med en liten sofa og kjøkkenkrok. Sengene var gode og det var veldig stille og fredelig selv om det ligger rett ved siden av kirken og gågaten. Frokosten er en av de beste hotellfrokostene jeg har spist. Ikke veldig stort utvalg, men alt var veldig, veldig godt! Nydelig brød med sprø skorpe, godt smør (antakelig Røros), god eggerøre og bacon.
Vil utvilsomt tilbake hit hvis vi drar tilbake til Røros.

Takk, FoodforFiks
Anmeldt 18. juli 2020

Bodde tre netter på Røros Vertshus i begynnelsen av juli og hadde et fantastisk opphold her. Tross litt krøll med bookingen da vi kom ble dette ordnet opp i på glimrende og omsorgsfull måte av ansatte som strakk seg svært langt og var veldig imøtekommende. Perfekt beliggenhet, stille og fredelig med veldig gode senger. Sjarmerende sted med sjel og historie i veggene. Superhyggelige ansatte!! Vi kommer gjerne tilbake!

2  Takk, Everydike
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Supersentralt midt i gågaten, 100 m nedenfor Røros kirke. Stort og fint rom og gode senger, rent og greit. Stille og rolig sted. Bra frokost og god middag. Hyggelig uteplass i bakgården. Bra service. Vi kommer gjerne tilbake.

2  Takk, 636TomL