“God mat! ”

Freddys
Vurdert som nr. 16 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

God mat!
Vi prøvde både burger, pizza og wraps, samt milkshake. Alle var fornøyde, burgeren var saftig og god. Maten kom kjapt på bordet til tross for at det var flere gjester der samtidig. Bordene var ryddige. Et lite trekk for at alle bordene er tilgjengelige, og at det da blir vanskelig å opprettholde 1-metersregelen.

1  Takk, beediersl

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Dårlig service, vi ble henvist til et bord som var full av søppel fra tidligere gjester. Bordet vårt ble ikke prioritert og servitøren ryddet tomme bord istede for vårt. Rett og slett underbemannet. Da servitøren endelig ryddet bordet vårt, måtte vi be servitøren om å vaske bordet. Da ble bordet vasket med en våt klut, uten desinfiserende middel, ugreit mtp Covid-19.

Ellers kom maten fort og var god, men det gjorde ikke opp for dårlig vask, rydding og service.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, sofieghanavatian
Anmeldt 23. juni 2020

På menykartet utenfor og inne stod det flere røde og hvite vin på flasker, men da vi skulle bestille kunne vi bare få glass

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Companion81514
Anmeldt 29. januar 2020 via mobile enheter

God & rask servering i gjennomførte omgivelser og greie priser
Milkshaken val litt vel tynn, men god på smak

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, Torilsagapo
Anmeldt 10. desember 2019

Kjapp og servering av burger og Pizza. Ingen kø sel i rørosmarkedsdager. Bra spisested for oss som er glad i kjapp mat. I tillegg var burgeren var meget god.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, geird2019

Reisende som så på Freddys, så også på

Har du vært i Freddys? Del dine erfaringer!