Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Rørosmuseet Smelthytta på
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vil anbefale byvandring på Røros med utgangspunkt i Smeltehytta. Billetter kjøpes i museet. Fint for hele familien. Ca en time. Super oppsummering når det gjelder Røros sin historie.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, andreashU2780VO
Anmeldt 26. juni 2020

Fin utstilling i kjelleren men maleriutstilling i galleriet der hørte ikke sammen ed resten. Når en vet hvordan arbeiderne jobbet før så var utstillingen der usmakelig.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Elin Heidi S
Anmeldt 21. februar 2020

Fint museum. Interessant og lærerikt. Film på både engelsk og norsk var interessant. Liten kafe i selve museumet og en liten butikk.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, Elise W
Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Vi hadde en flott tur på museet. Det var veldig spennende og interessant å få se litt historie om Bergstaden Røros. Anbefaler dette både for barn og voksen.

Dato for opplevelse: januar 2020
1  Takk, siwhelener
Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

Kjempegøy å gå å kikke her oppe blant godt bevarte bygg og her vi jo og Nord-Europa eneste ørken og (fra slagghaugene)! Og her rundt var det jo de spilte inn i vert fall en serie i Pippi Langstrømpe sine barneserier (for voksne og)

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, RoaldH4