Merete Mellingen
5,0 av 5 boblerAnmeldt 22. juli 2020via mobile enheter
Connie Hjelmseth, Daglig lederErzscheidergaarden, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 24. aug. 2020
Hei 316meretem

for en herlig tilbakemelding, tusen takk!
Og takk for besøket, vi gleder oss til å få ønske dere hjertelig velkommen tilbake!
    kr 1 810
  • eDreams
  • Vio.com
0.7 km fra Erzscheidergaarden
Gratis parkering
Enjoy the sunny days on the communal deck outside
  • Vio.com
    0.0 km fra Erzscheidergaarden
    71.5 km fra Erzscheidergaarden
    Se flere hoteller i Røros
    Anmeldt 10. juli 2020

Erzscheidergården Hotell har blitt vårt stamhotell på Røros. Her finner vi stillhet og ro i en lun og koselig atmosfære, hyggelige rom, en deilig frokost og med et personale som virkelig vet å verdsette sine gjester med en forbilledlig serviceinnstilling. Det føles nesten som å være på besøk hos gode venner.

Takk, 785ernsts
    Connie Hjelmseth, Daglig leder på Erzscheidergaarden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Hei 785ernsts

Det er alltid hyggelig å kunne ønske dere velkommen til oss på Erzscheidergården.
    Vi setter stor pris på at dere velger å komme tilbake til oss, og gleder oss alt til å se dere igjen!

Anmeldt 23. mars 2020

Jeg og klassen min var i Røros på klassetur. Vi sjekket inn på hotell og ble møtt med hyggelige ansatte. Hotellet ligger veldig sentralt i Røros med koselige omgivelser. De ansatte var veldig imøtekommende, det var gode senger og en liten frokostbuffet, som hadde noe til enhver smak. Anbefales!

Dato for oppholdet: mars 2020
    Takk, 486madeleines

Hei 486madeleines

nå er det lenge siden dere besøkte oss, men vi syns det var skikkelig koselig å ha dere på besøk,
    og ønsker dere alle hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 23. mars 2020

Det var en fin opplevelse og sove på Erzscheidergården. Hotellet ligger sentralt i Røros og har har en koselig hyttefølelse med hyggelig personale. Alle rommene er forskjellige men jeg var veldig fornøyd med mitt. kjempe god seng! frokosten var også veldig god med mye lokal mat.

Dato for oppholdet: mars 2020
    Takk, gurot480

Hei gurot480

Tusen takk for koselig tilbakemelding på ditt opphold i mars 2020.
    Velkommen tilbake ved en senere anleding!

Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Vi er 6 søsken med ledsagere som for to år siden bestemte oss for å treffes på Røros. Jeg liker hotell med sjel og drar gjerne til «De historiske hotel» i Norge. Vi måtte vente over 1 år for å få plass på ErzscheiderGården, men det var vært ventingen. Hotellet har individuelt utformede rom i gamle bygninger. Det gjør oppholdet spennende. Når frokosten og middagen er nydelig, og betjeningen hyggelig og imøtekommende, kan en ikke forlange mer. Vi hadde to minnerike overnattinger og var heldig med været. Julemarkedet på Røros må bare oppleves👍 Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2019
    1  Takk, Fevtor
    Erzscheider, Daglig leder på Erzscheidergaarden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. desember 2019

Hei Fevtor,

så hyggelig å lese at dere haddet et vellykket søskentreff på Røros og Erzscheidergården under årets Julemarked. Så godt å se at både middag og frokost falt i smak, og at dere ble godt tatt i mot av vertskapet under deres opphold hos oss. Tusen takk for koselig besøk, og hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.
    Og riktig god jul!

Anmeldt 18. oktober 2019 via mobile enheter

Takk for et supert opphold. Ble møtt av Nina ved innsjekk og fikk en herlig historie om Røros og ErzscheiderGården. Flott sted med masse historie . Frokosten er fantastisk, her mangler man ingenting. Bare blide og trivelige folk. Vi kommer igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2019
    Takk, Tone Johanne L
    Erzscheider, Daglig leder på Erzscheidergaarden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2019

Hei Tone Johanne L,

tusen takk for kjempekoselig tilbakemelding på oppholdet!
    Herlig at frokosten falt i smak, og at dere ble godt tatt i mot og vare på av Nina og de andre på Erzscheidergården.
    Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!