Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott, og beliggenheten er midt i smørøyet
Historiske rom med moderne bad
Frokosten må være det beste jeg har fått.. Hjemmelaget brød og en del hjemmelaget syltetøy Masse annet pålegg, både varmt og kaldt
Nå i covid-19 tiden har dette hotellet gjort en god innsats!
Vi fikk tildelt frokosttid og alle rom hadde sitt bord!!
Anbefaler dette hotellet og vi kommer gjerne igjen

Takk, 316meretem
Connie Hjelmseth, Daglig leder på Erzscheidergaarden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Hei 316meretem

for en herlig tilbakemelding, tusen takk!
Og takk for besøket, vi gleder oss til å få ønske dere hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 10. juli 2020

Erzscheidergården Hotell har blitt vårt stamhotell på Røros. Her finner vi stillhet og ro i en lun og koselig atmosfære, hyggelige rom, en deilig frokost og med et personale som virkelig vet å verdsette sine gjester med en forbilledlig serviceinnstilling. Det føles nesten som å være på besøk hos gode venner.

Takk, 785ernsts

Hei 785ernsts

Det er alltid hyggelig å kunne ønske dere velkommen til oss på Erzscheidergården.
Vi setter stor pris på at dere velger å komme tilbake til oss, og gleder oss alt til å se dere igjen!

Anmeldt 23. mars 2020

Jeg og klassen min var i Røros på klassetur. Vi sjekket inn på hotell og ble møtt med hyggelige ansatte. Hotellet ligger veldig sentralt i Røros med koselige omgivelser. De ansatte var veldig imøtekommende, det var gode senger og en liten frokostbuffet, som hadde noe til enhver smak. Anbefales!

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, 486madeleines

Hei 486madeleines

nå er det lenge siden dere besøkte oss, men vi syns det var skikkelig koselig å ha dere på besøk,
og ønsker dere alle hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 23. mars 2020

Det var en fin opplevelse og sove på Erzscheidergården. Hotellet ligger sentralt i Røros og har har en koselig hyttefølelse med hyggelig personale. Alle rommene er forskjellige men jeg var veldig fornøyd med mitt. kjempe god seng! frokosten var også veldig god med mye lokal mat.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, gurot480

Hei gurot480

Tusen takk for koselig tilbakemelding på ditt opphold i mars 2020.
Velkommen tilbake ved en senere anleding!

Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Vi er 6 søsken med ledsagere som for to år siden bestemte oss for å treffes på Røros. Jeg liker hotell med sjel og drar gjerne til «De historiske hotel» i Norge. Vi måtte vente over 1 år for å få plass på ErzscheiderGården, men det var vært ventingen. Hotellet har individuelt utformede rom i gamle bygninger. Det gjør oppholdet spennende. Når frokosten og middagen er nydelig, og betjeningen hyggelig og imøtekommende, kan en ikke forlange mer. Vi hadde to minnerike overnattinger og var heldig med været. Julemarkedet på Røros må bare oppleves Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Fevtor
Erzscheider, Daglig leder på Erzscheidergaarden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. desember 2019

Hei Fevtor,

så hyggelig å lese at dere haddet et vellykket søskentreff på Røros og Erzscheidergården under årets Julemarked. Så godt å se at både middag og frokost falt i smak, og at dere ble godt tatt i mot av vertskapet under deres opphold hos oss. Tusen takk for koselig besøk, og hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.
Og riktig god jul!