“Liten kebab til stiv pris”
Anmeldelse av Amore Ristorante Røros - STENGT

Amore Ristorante Røros
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Bestilte Kebabrulle med kylling og ble overrasket da jeg fikk en liten kebabrulle med nesten ingen friske grønnsaker i til ca 160,- kr. Det var en nokså smakløs og kjedelig opplevelse.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, VEBE77

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk bra italiensk Tynn Pizza på Amore Absolutt å anbefale , husk se opp for Røros parkering i Røros: vill vest tilstander ift. Skilting Ifm. Parkering.

1  Takk, Compass378892
Anmeldt 8. juli 2021

Vi gikk ut for å spise middag på Røros og ramlet over Amore litt bortenfor gågata. Her fikk vi god pizza, raskt levert. Bra service. Hyggelig betjening. Kommer gjerne igjen.

Takk, Nicest123
Anmeldt 1. juli 2021

Jeg og sønnen bestilte take away pizza. Ble møtt av en svært hyggelig mann som ga lillegutt kjærlighet («lille ekstra» er alltid positivt) Pizza kom etter 10 minutter. Fikk med pizzasaus på kjøpet!
Pizzaen smakte veldig godt og var mer en nok for med og sønnen.
Veldig fornøyd! Kan anbefales!

Takk, AndersBjoll

Reisende som så på Amore Ristorante Røros, så også på