Gratis avbestilling frem til 04.02.23
Expedia.comUSD 180
Travelocity
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

3 dager og 2 herlige netter på hotellet. Sengene var ypperlige, frokosten hadde godt utvalg, brasseriet var virkelig ett pluss i boka, og alle var imøtekommende og hyggelige. Eneste vi var litt misfornøyd med var temperaturen i bassenget ute, samt temp i boblebadene. De var for kalde, og det blir blåst kald luft i dysene. Ellers var oppholdet tipp topp tommel opp. Vi kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, KarolineAadnevik
TerjeL221, Daglig leder på Røros Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hei Karoline Aadnevik

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og at dere har hatt en fint opphold hos oss.

Når det gjelder temperaturen på utebassenget så skal dette være på stabile 36 grader året rundt og ved endringer så får vi beskjed via tekstmelding om avvik. Har sjekket litt med vår teknisk avdeling og det har ikke vært noen varsler den siste tiden, men for ca 14 dager så vet vi at tilførsel med fjernvarme var inaktiv en liten periode som muligens påvirket utebassenget. Som sagt så overvåker vi dette kontinuerlig slik at våre gjester skal få en best mulig opplevelse.

Vi håper å se dere snart igjen på Røros og hos oss på Røros Hotell.

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde her en natt med familien. En svært bra opplevelse over forventning! Flott basseng og badeområde og lekeområde som barna satte pris på. Flere mattilbud på hotellet. Anbefales virkelig! Hit kommer vi tilbake!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 203terjek
TerjeL221, General Manager på Røros Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Hei Terje K

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og ikke minst at familien hadde en fint opphold på Røros Hotell. Vi har satset mye på å tilrettelegge våre produkter også mot barnefamilier og det virker som dere har fått testet ut.

Hjertelig velkommen tilbake igjen.

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Flott beliggenhet, service, frokost og svømmebasseng ute og inne. Hyggelige fellesområder.

Det hadde vært hyggelig om hotellet kunne hatt tilbud om en rimelig dagens rett (gjerne husmannskost) i lounge-og barmenyen. Nå må man velge mellom hamburger, pizza og småretter i baren eller fine dining i restauranten. Ofte er man interessert i en mellomting eller ulike personer i familien/reiseselskapet kan ha ulike behov, men lyst til å spise sammen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, P5939ZKannam

Hei Anna M

Takk for din tilbakemelding i forbindelse med deres besøk hos oss. Vi tar med oss ditt innspill på et rimeligere alternativ dagens rett at det kan tilbys også i vårt lobbyområdet. Dette tilbudet finnes i dag i vår restaurant.

Takk for besøket denne gang og hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Hit skal jeg tilbake! Utrolig koselig betjening. NYDELIG mat og koselig peisestue.

Jeg fikk et kjempe positivt inntrykk av hele Røros! Rommet var grei, senga kjempegod. Og fin utsikt!

Kort vei fra flyplassen og kort vei til sentrum.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Renee490
TerjeL221, General Manager på Røros Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Hei Renee490

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og ekstra stas å se at oppholdet på Røros var positivt.

Håper å se deg snart igjen.

Terje Lysholm - Adm. direktør

Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Hotellet er hyggelig, men en del av rommene er slitte. Velværeavdelingen er flott, legg opp til å benytte den! Brasseriet restaurant er utmerket, ypperlig mat og service!
Frokosten var en skuffelse, kø, kø og atter kø, og fatene ble ikke fort nok fylt opp. Det var stadig tomt for varmretter.
Ellers var personalet hyggelige og serviceinnstilte.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, veronicao448

Hei Veronica O

Takk for din tilbakemelding vedr deres opphold hos oss. Når det gjelder rommene så vet vi at vi har noen rom som er moden for modernisering og dette er noe vi har på agendaen. Dessverre så ser jeg at frokosten ikke er som forventet og dette er noe vi skal ta videre med kjøkkenet vårt. Vi vet at det kan være perioder med ekstra trykk spesielt i weekend når gjestene har litt bedre tid.

Uansett så takker vi for tilbakemeldingen slik at vi kan gjøre nødvendige tiltak for å bedre våre leveranser.

Terje Lysholm - Adm.Direktør