Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Orbitz.com
Travelocity
Agoda.comUSD 185
Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Veldig bra på alle måter- frister til gjentagelse. Nytt og fint familierom med god plass. Gode senger. Deilig bad og spa med ute basseng og boblebad. Ser nytt ut. Hyggelig betjening. Passe avstand fra sentrum.

Takk, Morten S
TerjeL221, General Manager på Røros Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Hei Morten Abraham S

Takk for fine ord og tilbakemelding vedr deres opphold hos oss og at dere satt pris på det vi tilbyr.

Vi håper at det frister til gjentagelse og at vi kanskje ser dere snart igjen.

Terje L - Adm. Direktør

Anmeldt 12. desember 2018

Da vi kom til hotellet så ble vi godt tatt i mot, det var trivelige og romslige rom i 1 etg, Tok anledningen til å være nede i det nye bassenget og her var det veldig trivelig - rent og fint. Må også nevne både frokost - lunch og middag, helt nydelig mat. Satt også litt i baren på hotellet og her var det rolig og fin atmosfære, frister absolutt til gjentagelse.

Romtips: Rom mot sør i 1 etg, var ypperlig
Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, ReidarM18

Hei ReidarM18

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og at dere fikk prøvd flere av våre ulike tilbud.

Vi håper å se dere snart igjen.

På vegne av de ansatte.
Terje L- Adm. Direktør

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Som vanlig hyggelig personale, god parkering, fine store rom for oss som oppgraderer. Frokost til tusen og gode retter å velge i til middag. Vi har vært her flere ganger PG vi kommer igjen til Martnan 2019.

Takk, Resort325530

Hei Resort325530

Takk for hyggelig tilbakemelding vedr deres opphold og vi ser frem til å ønske dere velkommen til RørosMartnan 2019.

Terje L. - Adm. Direktør

Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Stort hotell med mange byggetrinn. Vær oppmerksom på en del av hotellet ikke har heis.
Litt manglende informasjon ved innsjekk av standar informasjon trekker ned. Manglet fjernkontroll til TV på rommet.
Frokosten var bra, alt en forventer på bordet var der.
Hyggelig betjening i bar/restaurant og rengjøringspersonalet.
Alt i alt OK opphold.

1  Takk, 2rerik

Hei 2rerik

Takk for din tilbakemelding vedr deres opphold hos oss. Som du påpeker så er hotellet bygd over flere tidsepoker, hvor det eldste er fra starten i 1951 og siste trinn med badeanlegg i 2016. Den eldste delen mangler som du påpeker gjesteheis.
Når det gjelder fjernkontroll så skal selvfølgelig dette være på samtlige rom, men vi har opplevd at fjernkontrollen har blitt med i sengetøyet ved renhold og dessverre ikke blitt fanget opp.

Vi håper å se deg snart igjen.

Terje L - Adm. direktør

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Bodde her en natt, og fikk rom med balkong . Rommet var ikke så stort, men rent og funksjonelt. Spiste to småretter i steden for middag, og det var ett godt valg. Spekefjøl med god brød til og reinskjøtt som vårruller. Lekkert anrettet og velsmakende . Hotellet har også en fin bade avdeling, både inne og ute, fantastisk å ligge ute i mørket i varmt og pent basseng .

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, alfmagne

Hei alfmagne

Takk for din tilbakemelding vedr ditt opphold hos oss og veldig hyggelig at du fikk testet ut våre ulike muligheter når det gjelder middager.

Vi håper å se deg snart igjen i vinterskjønne Røros.

Terje L - Adm. Direktør