Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Vi besøkte hotellet i to netter med vår seks måneder gamle baby, med mål om å ha en avslappende helgetur. Det vi ikke visste var at rommet vårt lå med vinduet plassert rett mot et lokale hvor det ble holdt firmafest med coverband. Babyen våknet i ett kjør av musikk og generell støy, og vi fikk en alt annet enn avslappende kveld. Ikke veldig heldig at det arrangeres fest kloss innpå et familierom.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Eskillll
Global03848237850, Resepsjonssjef på Røros Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Hei Eskil

Takk for din tilbakemelding.
Vi er klar over at vi har vært uheldig med plasseringen av noen familier akkurat denne helgen. Det har vært en kommunikasjonssvikt internt som førte til at romplasseringen slo veldig uheldig ut for noen, deriblant dere da vi hadde et arrangement som førte til mye støy i området.

Vi er et veldig ettertraktet familiehotell og det har vi tenkt å fortsette å være. Vi kommer ikke til å ha en sånn type arrangement i nærheten av rommene våre i fremtiden.

Vi håper vi får anledning til å gjøre et bedre inntrykk og gi dere en god opplevelse en annen gang!

Mvh
Susann Grindstad
Resepsjonssjef Røros Hotell

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Vi er veldig fornøyde med oppholdet vårt på Røros hotell. Trivelig og rent rom, god seng, veldig trivelig med fyr i den store peisen i resepsjonsområdet hver dag.

Stor og innholdsrik frokostbuffet med varmmat og et stort utvalg brød, pålegg, lokale spesialiteter og en upåklagelig utsikt mot Røros kirke. Kunne vært litt bedre utvalg av glutenfritt brød og knekkebrød.

Spa avdelingen er veldig flott, med dempet belysning, stort basseng inne, flere badstuer, og boblebad både inne og ute. Veldig koselig å sitte ute i boblebadet i lav høstsol. Hvilepuls er nesten garantert her!

Vi kommer absolutt til å komme tilbake!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Stinemari

Hei Stine Mari

Tusen takk for din tilbakemelding.
Det er veldig hyggelig og ikke minst motiverende for oss å lese at dere har hatt et godt opphold hos oss!

Dere er hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 30. august 2019

Vi var litt spent, for vi hadde bestilt for 3 netter. Hadde bestilt superiorrom, og det var stort og luftig. Spiste middag på hotellet tre ganger. To ganger fra buffeten, og en gang à la carte i Brasseriet. Nydelig mat og utstrakt bruk av råvarer fra distriktet. Servitøren i Brasseriet var veldig flink. Hun hadde tid til en kort prat, og trivelige bemerkninger. Var bortom bordet og sjekket at vi hadde det bra flere ganger.
Hyggelige ansatte både i resepsjon, bar og på renhold. Vi fikk bruke sykkelboden, det var greit. Vi brukte ikke bassenget, men det gjorde mange andre. Mye vi ikke fikk sett på Røros denne gangen, men reiser vi tilbake så skal vi bo her.

Romtips: Vi kjøpte superiorrom nå vi skulle være tre netter. Det var i den nyeste delen av hotellet
Takk, MaAnHe

Hei!

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive ned dine erfaringer vedrørende deres opphold hos oss.
Det er meget hyggelig å se at dere har hatt gode opplevelser hos oss da vi er veldig opptatte av å være godt vertskap for våre gjester. Jeg skal videre formidle dine gode tilbakemeldinger til resten av staben.

Det er fortsatt mye å oppleve på Røros og hos oss så her har dere noe å se frem mot!
Hjertelig velkommen tilbake!

Mvh Susann

Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Fine rom. Stor frokostbuffet og god mat på ala carte og i lobbybaren. Stille og rolig. Kort veg til sentrum. Fine turområder og severdigheter. Passer for folk i alle aldersgrupper. Reiser gjerne tilbake.

Takk, Kristin G

Hei Kristin

Tusen takk for at du har tatt deg til til å skrive en tilbakemelding på ditt opphold hoss oss!
Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Mvh Susann

Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Etter å ha hørt mye bra om hotellet var det en skuffet gjeng på tur hjem etter 80 års feiring. Små trange rom som var veldig varme om natten. Og de ansatte ved restauranten kunne vel prøvd litt service isteden for at vi følte vi var i veien. Lørdag i bassenget uten strøm er vel uforskyldt men for oss som var der hadde litt informasjon vært greit, ihvertfall siden dusjene ikke fungerte og toalettene var helt mørke.

Takk, Bente A