Booking.comUSD 225
CheapTicketsUSD 226
Orbitz.comUSD 226
eDreamsUSD 225
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Var der to netter og hadde en kjempefin opplevelse! Hyggelig bekjening og kjempeoversiktlig mtp. retningslinjer i forhold til covid-19:)
Basseng og velværeavdelingen var også kjempefin. Trivelig og rolig miljø, kjempepluss med både jacuzzi og varmt basseng utendørs!
Tar gjerne en tur tilbake!

Takk, kristinmoe1996
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Kjempefint hotell. Fine rom og god mat. Kempefint svømmebasseng/spa Et minus var at selv om vi bestilte rom til 3 persjoner var det ikke satt inn ekstra seng. Og når denne kom måtte vi re opp denne selv. Men totalt er vi kjempe fornøyd med oppholdet

Takk, Mehlumen
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet fremstår slitt og rommene trenger en oppgradering. Personalet virker ufaglært og er lite service innstilt bortsett fra en hyggelig ung gutt i frokostsalen. Fikk beskjed om at vi skulle spise frokost klokken 09.00. Det var fult kaos fordi de som skulle ha spist før kom også klokken 09.00. Kokken som skulle betjene varm maten var alene og klarte ikke å servere og lage mat samtidig slik at det ble lange køer av dette også. Her må ledelsen ta tak og heve standarden. Hvis ikke vil dette hotellet ikke overleve i en tøff tid.

Takk, arvev2015
Anmeldt 10. juli 2020

Rommet bar preg av instutisjon, med baderommet tilpasset rullestol. Forøvrig et stort rom som var sparsomt møblert i forhold til størrelsen. Bærer preg av at det er lenge siden det er renovert. Vet ikke om det er for renholdet skyll at det er plastduk på bordet i frokostsalen. Hovmester så ut som en saltstøtte og var lite delaktig i frokost (bortsett fra å be gjester om å gå, bordet skal brukes av andre). Lang ventetid på utsjekk, kan bare gjøres av to personer (hvorav én opptatt i telefon).

Takk, Erik N
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte Røros i juli 2020 på vei gjennom Norge, og besøker en del hotell på veien.
Vi ble mottatt av en svært hyggelig dame i resepsjonen som var under opplæring og ble meget hyggelig tatt imot.
Derfra gikk det bare nedover.
Rommene var meget slitne, og min forespørsel på om det fantes noen bedre ble møtt med uforståelighet og "du bestilte bare standard rom".
Vi spurte også etter restauranter i byen, som kanskje ikke måtte reserveres siden det var kun 5-6 timer til middag. Svaret vi fikk var "Ja du finner nok noen pizza-plasser som ikke tar reservering". Heldigvis hadde vi fått tips fra en annen restaurant om Kaffestuggu, som hadde veldig god mat og ikke reservering.
Det er synd at en til to personer i resepsjonen skal ødelegge slik, men de er hotellets ansikt utad og skal være på sitt beste.
Frokosten var super, selv med korona-restriksjoner.
Dette blir en lav score fra oss og vi kommer ikke tilbake.

Takk, Jan G