Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Expedia.comUSD 198
eDreams
CheapTicketsUSD 198
Anmeldt 16. juli 2020

Veldig fornøyd, med hele oppholdet. Flott svømmeanlegg, lekeland, god mat og trivelig hotell. Anbefales for store og små. Hyggelig atmosfære i lobbyen. Uformelt og trivelig, med god beliggenhet i Røros

Takk, brits577
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Var der to netter og hadde en kjempefin opplevelse! Hyggelig bekjening og kjempeoversiktlig mtp. retningslinjer i forhold til covid-19:)
Basseng og velværeavdelingen var også kjempefin. Trivelig og rolig miljø, kjempepluss med både jacuzzi og varmt basseng utendørs!
Tar gjerne en tur tilbake!

Takk, kristinmoe1996
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Kjempefint hotell. Fine rom og god mat. Kempefint svømmebasseng/spa Et minus var at selv om vi bestilte rom til 3 persjoner var det ikke satt inn ekstra seng. Og når denne kom måtte vi re opp denne selv. Men totalt er vi kjempe fornøyd med oppholdet

Takk, Mehlumen
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet fremstår slitt og rommene trenger en oppgradering. Personalet virker ufaglært og er lite service innstilt bortsett fra en hyggelig ung gutt i frokostsalen. Fikk beskjed om at vi skulle spise frokost klokken 09.00. Det var fult kaos fordi de som skulle ha spist før kom også klokken 09.00. Kokken som skulle betjene varm maten var alene og klarte ikke å servere og lage mat samtidig slik at det ble lange køer av dette også. Her må ledelsen ta tak og heve standarden. Hvis ikke vil dette hotellet ikke overleve i en tøff tid.

Takk, arvev2015
Anmeldt 10. juli 2020

Rommet bar preg av instutisjon, med baderommet tilpasset rullestol. Forøvrig et stort rom som var sparsomt møblert i forhold til størrelsen. Bærer preg av at det er lenge siden det er renovert. Vet ikke om det er for renholdet skyll at det er plastduk på bordet i frokostsalen. Hovmester så ut som en saltstøtte og var lite delaktig i frokost (bortsett fra å be gjester om å gå, bordet skal brukes av andre). Lang ventetid på utsjekk, kan bare gjøres av to personer (hvorav én opptatt i telefon).

Takk, Erik N