Gratis avbestilling frem til 25.09.21
Booking.comUSD 185
Priceline
eDreamsUSD 185
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fint badeanlegg, god mat, sentral beliggenhet i forhold til sentrum.
God håndtering av gjester med henblikk på Corona. Fine turområder rett ut fra hotellet. Barnevennlig.
Frokost med godt utvalg - mye lokalprodusert.

Takk, 700jant
Anmeldt 16. juli 2020

Veldig fornøyd, med hele oppholdet. Flott svømmeanlegg, lekeland, god mat og trivelig hotell. Anbefales for store og små. Hyggelig atmosfære i lobbyen. Uformelt og trivelig, med god beliggenhet i Røros

Takk, brits577
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Var der to netter og hadde en kjempefin opplevelse! Hyggelig bekjening og kjempeoversiktlig mtp. retningslinjer i forhold til covid-19:)
Basseng og velværeavdelingen var også kjempefin. Trivelig og rolig miljø, kjempepluss med både jacuzzi og varmt basseng utendørs!
Tar gjerne en tur tilbake!

Takk, kristinmoe1996
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Kjempefint hotell. Fine rom og god mat. Kempefint svømmebasseng/spa Et minus var at selv om vi bestilte rom til 3 persjoner var det ikke satt inn ekstra seng. Og når denne kom måtte vi re opp denne selv. Men totalt er vi kjempe fornøyd med oppholdet

Takk, Mehlumen
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet fremstår slitt og rommene trenger en oppgradering. Personalet virker ufaglært og er lite service innstilt bortsett fra en hyggelig ung gutt i frokostsalen. Fikk beskjed om at vi skulle spise frokost klokken 09.00. Det var fult kaos fordi de som skulle ha spist før kom også klokken 09.00. Kokken som skulle betjene varm maten var alene og klarte ikke å servere og lage mat samtidig slik at det ble lange køer av dette også. Her må ledelsen ta tak og heve standarden. Hvis ikke vil dette hotellet ikke overleve i en tøff tid.

Takk, arvev2015