Booking.comUSD 198
eDreamsUSD 198
Orbitz.comUSD 198
Trip.comUSD 205
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Helt greit i den eldre delen av hotellet som fint hadde gjort seg med litt oppussing. Skjønner at hundeeiere ikke får de beste/fineste rommene så sånn sett sikkert innafor. Kunne gjerne gjort klart rommet med ekstrasenger og det var ikke særlig romslige for å være er familierom.

Takk, hannehf74
Anmeldt 26. juli 2020

Vi hadde bestilt en leilighet i tilknytning til hotellet. Da vi ankom var denne ikke tilgjengelig, og vi måtte bo på hotellrom. Dette innebar at vi måtte spise alle måltider ute, noe som utgjør en betydelig merutgift for en familie på 6 personer. Vi fikk ikke noen avslag i prisen på hotellrommet.

Hotellet har et fint badeanlegg og ungene koste seg der.

Takk, 827dagfinnl
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Klassisk hotell med et flott badeanlegg. Badeanlegget har svømmebasseng og utendørs/ innendørs hottubs samt badstue. Moderne og delikat og med flott kunstbidrag taket. Rommet vi hadde er litt gammeldags med lite baderom, men OK standard. Frokosten er veldig bra, middagen var litt begrenset det, mulig grunnet korona.

Takk, LCNNorge
Anmeldt 22. juli 2020

Familierommet ble i overkant trangt for fire personer, og det var også meget varmt på rommet, særlig den første dagen. Litt variabel service i resepsjonen, hvor det også tidvis kunne se ut til at det var litt for mye å gjøre for de som var på jobb. Det er et nokså stort hotell, så det ble fort kø og venting i resepsjonen.

Vi spiste i restauranten den ene dagen, og synes mat og service der holdt bra nivå. Bassenganlegget er også kjempefint, både for store og små. Deilig med varmtvannsbasseng! Ellers fin plassering, med god parkeringsplass og gangavstand til Røros sentrum. Kunne godt ha bodd der igjen, men obs at standard familierom er trangt for fire personer. Det var i alle fall det for oss, med barn som er 10 og 14 år gamle. Rommene er også litt slitte, og kunne trengt en oppgradering. Men fine fellesarealer i området rundt resepsjonen.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, FlopsyP
Anmeldt 22. juli 2020

Vi har bodd på Røros Hotell flere ganger tidligere, og vi vet at hotellet er noe nedslitt men helt OK.
Denne gangen bodde vi der med korona-tiltak. Det var etter 15 juli, så frokostbuffet var åpnet igjen.
Vi hadde hund med, og rommet var fullt av hår fra tidligere gjesters hunder. Dette burde de klart å løse med en støvsuger.
Sengene var gode, så vi sov godt.
Parkeringsplassen er litt i minste laget når hotellet er fullt.
Til frokost måtte vi booke inn tidspunkt vi skulle spise i forveien, som et tiltak for å begrense antall mennesker i frokostsalen samtidig. Dette førte til en lang og tett kø, hvor også de som var ferdige med sin tid i frokostsalen skulle presse seg ut gjennom den samme smale gangen som køa med gjester som ventet på å spise stod og ventet. Dette fungerte ikke.

Som en følge av korona hadde de kun 1 treretters på menyen. Gjester som ikke spiser eller ikke liker kjøtt hadde altså ingen kyllingretter, ingen fiskeretter, ingen vegetarretter å velge blant. Vi var et følge på 21 stk, og de serverte oss absolutt ikke samtidig. Det tok laaaang tid fra de første i følget hadde fått sine retter til de siste fikk. Med tanke på at de kun hadde 1 forrett, 1 hovedrett og 1 dessert på menyen så burde de klart dette mer effektivt.

Det er positivt at hotellet har et veldig ordentlig lekerom og et fint basseng, men det ble mye dusjing på rommet med tanke på at hotellet ikke ønsket at vi skulle bruke dusjene i garderoben til bassenget (tiltak ifbm korona).

Det var også veeeeldig lenge å vente de gangene vi måtte snakke med noen i resepsjonen.

Alt i alt virket det som at det hersket kaos blant alt av personale, og det er jo forståelig i den situasjonen samfunnet er i nå - men vi har bodd på andre hoteller i Norge som har klart å takle dette langt bedre.

Et av parene i reisefølget fikk også et enkeltrom selv om det var bestilt dobbeltrom. De sov ikke godt den første natten før de fikk byttet rom til natt nr 2.

Når jeg nå gir en toer, så er det med bakgrunn i at de akkurat nå i korona-tiden ikke behersker å drive hotellet på en måte som gjør det sømløst å være gjester der. Jeg er rimelig sikker på at opplevelsen vil være bedre når korona-perioden en gang i fremtiden er over. Men andre hoteller fikser altså dette på en langt bedre måte.

1  Takk, evlenol