Booking.comUSD 198
FindHotelUSD 198
eDreamsUSD 198
CheapTicketsUSD 198
Anmeldt 29. juli 2020

Virkelig flott hotell! Hyggelige folk i resepsjonen og generelt god service. Deilig å bade i bassenget, det var høydepunktet absolutt. Flott beliggenhet og kort avstand til sentrum! Dette var et opphold som jeg aldri vil glemme!

Takk, J8651NNdaniela
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Helt greit i den eldre delen av hotellet som fint hadde gjort seg med litt oppussing. Skjønner at hundeeiere ikke får de beste/fineste rommene så sånn sett sikkert innafor. Kunne gjerne gjort klart rommet med ekstrasenger og det var ikke særlig romslige for å være er familierom.

Takk, hannehf74
Anmeldt 26. juli 2020

Vi hadde bestilt en leilighet i tilknytning til hotellet. Da vi ankom var denne ikke tilgjengelig, og vi måtte bo på hotellrom. Dette innebar at vi måtte spise alle måltider ute, noe som utgjør en betydelig merutgift for en familie på 6 personer. Vi fikk ikke noen avslag i prisen på hotellrommet.

Hotellet har et fint badeanlegg og ungene koste seg der.

Takk, 827dagfinnl
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Klassisk hotell med et flott badeanlegg. Badeanlegget har svømmebasseng og utendørs/ innendørs hottubs samt badstue. Moderne og delikat og med flott kunstbidrag taket. Rommet vi hadde er litt gammeldags med lite baderom, men OK standard. Frokosten er veldig bra, middagen var litt begrenset det, mulig grunnet korona.

Takk, LCNNorge
Anmeldt 22. juli 2020

Familierommet ble i overkant trangt for fire personer, og det var også meget varmt på rommet, særlig den første dagen. Litt variabel service i resepsjonen, hvor det også tidvis kunne se ut til at det var litt for mye å gjøre for de som var på jobb. Det er et nokså stort hotell, så det ble fort kø og venting i resepsjonen.

Vi spiste i restauranten den ene dagen, og synes mat og service der holdt bra nivå. Bassenganlegget er også kjempefint, både for store og små. Deilig med varmtvannsbasseng! Ellers fin plassering, med god parkeringsplass og gangavstand til Røros sentrum. Kunne godt ha bodd der igjen, men obs at standard familierom er trangt for fire personer. Det var i alle fall det for oss, med barn som er 10 og 14 år gamle. Rommene er også litt slitte, og kunne trengt en oppgradering. Men fine fellesarealer i området rundt resepsjonen.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, FlopsyP