Gratis avbestilling frem til 02.10.21
Gratis avbestilling frem til 02.10.21
eDreamsUSD 166
FindHotelUSD 174
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Koselig hotell med fri tilgang til basseng ute og inne. Trivelig peisestue og god atmosfære. Rommene bærer preg av å være noen år gamle, men var rene og romslige. Hotellet ligger i kort avstand til Røros sentrum med en utrolig koselig vei til sentrum langs særegne hus og bygninger.

Takk, camillaskjold
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Flott plassering i forhold til byen, sentralt men rolig.
Rommet var greit med utsikt til kirken. Toalettet bar preg av alder og bruk men rent nok. Hår på gulvet i dusjen tyder på overfladisk renhold. Toalettet var lavt, tilpasset små brukere. Burde vært normal høyde, da eldre brukere sjelden har med seg foreldre til å hjelpe seg opp.
Omstendig oppkobling til internett. Aldri sett så omstendig opplegg noe annet sted, så jeg vet dette kan gjøres enklere.
Fikk håndkle i resepsjonen til bassenget men ingen nøkkel som det viste seg at vi trengte for å komme inn. Måtte gå tilbake for å hente den. Forståelig, med tanke på det presset en person hadde med telefoner og lang kø med nye gjester.
Fullt i middagssalen, så der fikk vi ikke bestillt plass. Hadde det bedre med biff fra lobbybaren, severt til solnedgangen på terrassen.
Kudos til betjeningen i frokostsalen som grunnet covid-19 vasket ned alle stoler, bord med tilbehør etter hvert besøk. Mange skjønte ikke merarbeidet de skapte når de ville bytte bord ETTER at de hadde tatt i bruk bordet. "Men vi vil sitte ved vinduet. Ja men vi kan ikke bytte... jo men vi vil så gjerne sitte der... javel jeg skal ordne det, værsågod."
Så fikk sutrekunden viljen sin og betjeningen smilte til dem og vasket ned det bordet de nettopp har gått fra.
Hadde ikke klart dette så bra!!
Takk til dere alle, proft gjennomført!

1  Takk, Icemann99
Anmeldt 29. juli 2020

Virkelig flott hotell! Hyggelige folk i resepsjonen og generelt god service. Deilig å bade i bassenget, det var høydepunktet absolutt. Flott beliggenhet og kort avstand til sentrum! Dette var et opphold som jeg aldri vil glemme!

Takk, J8651NNdaniela
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Helt greit i den eldre delen av hotellet som fint hadde gjort seg med litt oppussing. Skjønner at hundeeiere ikke får de beste/fineste rommene så sånn sett sikkert innafor. Kunne gjerne gjort klart rommet med ekstrasenger og det var ikke særlig romslige for å være er familierom.

Takk, hannehf74
Anmeldt 26. juli 2020

Vi hadde bestilt en leilighet i tilknytning til hotellet. Da vi ankom var denne ikke tilgjengelig, og vi måtte bo på hotellrom. Dette innebar at vi måtte spise alle måltider ute, noe som utgjør en betydelig merutgift for en familie på 6 personer. Vi fikk ikke noen avslag i prisen på hotellrommet.

Hotellet har et fint badeanlegg og ungene koste seg der.

Takk, 827dagfinnl