Gratis avbestilling frem til 06.11.21
Expedia.comUSD 178
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde tre rom i en eldre del av hotellet. Ok bad, gode senger og innholdsrike rom. Frokosten var god, med en del lokale produkter som rørossmør, melk og pålegg.
3-retters middag var veldig gode alle tre kveldene.
Badeanlegget er flott med badstu, utebasseng og boblebad. Hovedbassenget er 27 meter langt.
De ansatte er koselige og stedet er fint, selv om det gjerne kunne vært pusset opp enda mer.
Alt i alt en superfin tur til vakre Røros! Vi kommer gjerne igjen.

2  Takk, TuvaTravel
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Bodde på standard dobbeltrom og ble positivt overrasket over romslig balkong, det er det få hotell som tilbyr til den prisen. Generelt svært fornøyd helt til frokosten, som opplevdes svært ubehagelig mht. smittevern. Mye trengsel både rundt bord og i buffeten samtidig som flere ansatte ikke tok hensyn til avstander. Da dette er noe av det siste man gjør før man sjekker ut, ødela dette nok inntrykket vårt av oppholdet litt for mye, da alt annet var strålende.

Takk, oles146
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Hadde bestilt via nett, til "hundevennlig hotell", men dette be usikkert i resepsjonen, som sendte oss over veien til annekset.. Dette sa vi oss lite innstilt på, og fikk heldigvis rom etter telefon til resepsjosansvarlig...
Ved avreise blei vi fortalt at "rommet er ikke betalt", og det tok litt tid før dette ble bekreftet..
Dette opplevde vi som ubehagelig.

Ellers var mat og opphold hyggelig og positivt, fint med basseng og badstue!

Takk, JohnS12850
Anmeldt 4. august 2020

Hele hotellet bærer preg av å trenge vedlikehold. Vi hadde en juniorsuite fred-sønd. Dusjen/badekaret har svartsopp i kantene, bordplate i salongen er slitt/flekkete, det var en eneste stol ute på balkongen. Når jeg spurte om det var meningen med en utestol i et rom for 2 personer, så fikk jeg beskjed om at balkongen var liten og jeg kunne jo spørre i restauranten om jeg kunne ta en stol derfra. Resepsjonen var ikke direkte imøtekommende. Hovmester i restauranten ved frokostservering var ganske muggen. I Covid-tider så forventet jeg at gjester var mer oppmerksom på avstand, men det var trangt og kaotisk ved baren på kvelden. Ikke direkte positiv opplevelse, men har jo sett værre også.

Romtips: Bestill i alle fall noe som er pusset opp...
2  Takk, 442sillea
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Jeg hadde skrevet ferdig en anmeldelse med en soleklar ener. Men etter å ha fått byttet rom ble hotellet et helt annet. Så landet på en treer.

Rom: generelt er det litt slitt og gammelt på hotellet. Men det første rommet vi fikk lå mot øst og hadde tynne gardiner uten noen effekt. Sovesofaen som liksom var ekstraseng knirket så infernalsk at hele familien ble holdt våken til vi uansett måtte opp da sola sto opp og fylte rommet med dagslys. Heldigvis var det lett å få byttet rom. Og selv om det nye rommet så relativt likt ut hadde det helt andre senger. Deilige Jensen-madrasser til oss og en solid sovesofa med deilig madrass til datteren vår. Vi sov som barn hele gjengen. Rommet heter superior og skal være til fire. Men det er i realiteten et dobbeltrom med en sovesofa i. Alt for trangt for lengre opphold, men helt ok for et par dager.

Fellesområdene: her briljerer hotellet. Bassengområdet er nydelig, og opplevdes aldri som overfylt. Vi hadde fantastiske morgenbad ute og ungene koste seg timesvis i bassengene. Lekerommet er plassert i det gamle bassenget og er en slags leos lekeland-light. Veldig fint for litt yngre barn. Knallfin lekeplass ute. Flott lounge-område inne og fin restaurant med nydelig utsikt.

Service: vi opplevde hyggelige og hjelpsomme folk i den verste fellesferieuka. Det må ha krevd sitt. Men de kunne hatt nytte av litt smartere kommunikasjon. Vi ble møtt med beskjed om at frokosten var fullbooket, vi kunne «spise 0730 eller stille oss i kø og håpe på det beste». Det er ikke sånne beskjeder barnefamilier på ferie tar aå godt i mot etter sju timer i bil. Nå viste det seg at det ikke var noe problem første morgenen, da vi uansett ikke hadde sovet og var i frokostsalen 0700. Men dagen etter booket vi tid 09:00. Da viste det seg at man uansett skulle stå i kø. Det smarte hadde vært å si: «korona gjør at det er ekstra mye trøkk på frokosten og vi trenger litt tid på å sikre at alle får sikker servering. Derfor kan det bli noe kø». Uansett - vi fikk mat. Og servicen var upåklagelig ellers. Hyggelig og bra.

Mat: knallbra frokost med godt utvalg. Deilige Røros-produkter og skikkelig eggehakk. Veldig, veldig bra frokost. Vi spiste ikke i restauranten, men fikk god servering i baren.

Beliggenhet: ligger litt utenfor sentrum, men likevel svært sentralt. Tar ti min å gå til sentrum.

2  Takk, Pia75