FindHotel
Gratis avbestilling frem til 23.10.21
Travelocity
Agoda.comUSD 178
Anmeldt 16. august 2020

Fint hotell , gode korona tiltak

Gode senger, men litt harde puter. Middagsmenyen kunne vært bedre.
Nydelig frokost og fint uteområde. Glemte igjen treningsutstyr og fikk E-post at de ettersendes. Fin service!

Romtips: rom med utsikt
Takk, biltur123
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Trenger en skikkelig oppgradering. Fellesarealene var bra, rommene utdatert og hullete møbler, god seng, føner virket i 10-15 sek av gangen før den ble for varm, veldig lytt. Fasaden bærer preg av mange år med dårlig vedlikehold.Standaren står ikke i stil med prisen. Fikk ikke spist middag i restauranten da de hadde for mange selskap, måtte sitte å spise middag i lobbybaren, dyrt og ikke veldig godt. Baren var også stort sett tom for varer, veldig mange som ikke fikk det de ønsket, unnskyldningen var at de hadde trøbbel med spitleveransen.

Takk, anilill
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Svært hyggelig personale overalt på Røros hotell. Fint med booking av tider til alt. Ble dog litt for mange folk i bassengområdene noen tidspunkt. Fin plassering av hotellet i forhold til å gå turer i området. Flott helg!

Takk, 378annelit
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde tre rom i en eldre del av hotellet. Ok bad, gode senger og innholdsrike rom. Frokosten var god, med en del lokale produkter som rørossmør, melk og pålegg.
3-retters middag var veldig gode alle tre kveldene.
Badeanlegget er flott med badstu, utebasseng og boblebad. Hovedbassenget er 27 meter langt.
De ansatte er koselige og stedet er fint, selv om det gjerne kunne vært pusset opp enda mer.
Alt i alt en superfin tur til vakre Røros! Vi kommer gjerne igjen.

2  Takk, TuvaTravel
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Bodde på standard dobbeltrom og ble positivt overrasket over romslig balkong, det er det få hotell som tilbyr til den prisen. Generelt svært fornøyd helt til frokosten, som opplevdes svært ubehagelig mht. smittevern. Mye trengsel både rundt bord og i buffeten samtidig som flere ansatte ikke tok hensyn til avstander. Da dette er noe av det siste man gjør før man sjekker ut, ødela dette nok inntrykket vårt av oppholdet litt for mye, da alt annet var strålende.

Takk, oles146