Gratis avbestilling frem til 31.10.21
Gratis avbestilling frem til 30.10.21
Booking.comUSD 171
eDreamsUSD 171
Anmeldt 25. august 2020

Som hyppig bruker av hoteller i inn og utland gjennom jobben tok Røros Hotell jumboplassen med god margin. Fikk et rom i den gamle fløyen med vindu mot et ventilasjonsanlegg som gjorde at vinduet ikke kunne være åpen. Men, vi var jo på Røros for å være på turer i fjellet så greit nok. Frokost dag en: Lange køer, forran diskene, betjeningen klarte ikke å fylle etter med nytt pålegg. Gammelt brød ble utdelt av en lite sørvisvennlig person som innimellom vimset inn i restauranten i stedet for å dele ut brød. Da køen forran brødtrauet ble laaaang og folk ble utolmodige med det til følge at de begynte å ta brød selv begynte denne personen å kjefte å smelle! Bacon gikk det tomt for 08:30. Brøddamen var inne i restauranten og kjeftet på en eldre dame som klaget litt og ville ha en skive ost til. "Er du klar over hvor mye mat vi kaster"? Dagens 3-retter gikk tomt. Folk bedt om å gå ut av restauranten for å drikke kaffe. Reingjøring av bord osv i restauranten ble utført mellom hver setting, men i peisestua var dette totalt fraværende. Dag to ble frokosten kjøpt på Rema og etter fjellturen evakuerte vi fra Røros. På toppen av det hele var det latterlig dyrt.

Romtips: Unngå den gamle fløyen. Fra -50 tallet og burde vært jevnet med jorden for 30 år siden.
1  Takk, Tragisk2020
Anmeldt 24. august 2020 via mobile enheter

Fint hotell med bra beliggenhet. Kort avstand til flere severdigheter som Røros Kirke. Røros museumer er også vert et besøkt. I første etasjen i smeltehytta er det en meget imponerende utstilling om gruve driften. Olavsgruva like utenfor Røros sentrum er også vert et besøk. Rommene på hotellet var også pene. Frokosten var god og middagen om kvelden var også meget god. Hyggelig betjening og et topp opphold. Kan anbefales.

Takk, Reidar50
Anmeldt 16. august 2020

Mange gjester, men ingen lange køer til frokost. Bra organisert og ypperlig frokost. Lekeland, 2 bassenger, et ute og et inne og badstue. Flott bar med lokalt øl fra Røros Bryggeri. Ala carte kan bestilles i baren. Takterasse med utsikt.

Romtips: Ønsk deg utsikt mot sentrum, slipper da å ha vindu ut mot parkering og hovedinngang.
2  Takk, 270terjed
Anmeldt 16. august 2020

Fint hotell , gode korona tiltak

Gode senger, men litt harde puter. Middagsmenyen kunne vært bedre.
Nydelig frokost og fint uteområde. Glemte igjen treningsutstyr og fikk E-post at de ettersendes. Fin service!

Romtips: rom med utsikt
Takk, biltur123
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Trenger en skikkelig oppgradering. Fellesarealene var bra, rommene utdatert og hullete møbler, god seng, føner virket i 10-15 sek av gangen før den ble for varm, veldig lytt. Fasaden bærer preg av mange år med dårlig vedlikehold.Standaren står ikke i stil med prisen. Fikk ikke spist middag i restauranten da de hadde for mange selskap, måtte sitte å spise middag i lobbybaren, dyrt og ikke veldig godt. Baren var også stort sett tom for varer, veldig mange som ikke fikk det de ønsket, unnskyldningen var at de hadde trøbbel med spitleveransen.

Takk, anilill