TripadvisorUSD 179
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Vi har hatt det helt topp på hotellet!

Kom hit søndag kveld i plaskregn etter 2 dager i kayak i Femundmarka.

God mat, trivelige lokaler og hyggelig personell.

Storkosa oss i spa-avdelinga før vi dro å sjekka ut Bergstaden Røros i dag.

Kommer garantert tilbake!

Takk for oss!

Takk, Lars K
Anmeldt 26. august 2020

Ivaretok Covid 19 restriksjonene på en fin måte samtidig som det ble respektert av de som bodde på hotellet.
Svømmebasseng var en meget positiv opplevelse.
Spiste kun frokost på hotellet, men dette var også en positiv opplevelse. Selv om det var buffet så fungerte dette bra og maten var meget god.

Takk, KarlS1386
Anmeldt 26. august 2020

Rommet er nå som hotellrom flest men veldig rent og fint. Badeanlegget er utmerket, særlig likte vi utebassengene. Kunne vært noen tilbud om organiserte turer til severdighetene i området eller i det minste bedre informasjon om dem. Ved frokosten var de litt trege med å fylle på ting som gikk tomt, men ellers helt utmerket.

Romtips: Spander noen hundrelapper på å oppgradere til premium rom, det lønner seg.
Takk, Karsteine2015
Anmeldt 26. august 2020

Hotellet tok smittevern seriøst, med håndsprit lett tilgjengelig, vasking av bord i restaurant mellom hver gjest.
Fin beliggenhet med kort vei til turområder og sentrum
Hyggelig betjening.
Skal eg foreslå noe så er det å innlede samarbeid med de om leier ut sykler på Røros slik at en kan få leid sykler på hotellet utenom åpningstider

Romtips: Fløy nært basseng var rolig og store fine rom
Takk, tormodo18
Anmeldt 25. august 2020

Som hyppig bruker av hoteller i inn og utland gjennom jobben tok Røros Hotell jumboplassen med god margin. Fikk et rom i den gamle fløyen med vindu mot et ventilasjonsanlegg som gjorde at vinduet ikke kunne være åpen. Men, vi var jo på Røros for å være på turer i fjellet så greit nok. Frokost dag en: Lange køer, forran diskene, betjeningen klarte ikke å fylle etter med nytt pålegg. Gammelt brød ble utdelt av en lite sørvisvennlig person som innimellom vimset inn i restauranten i stedet for å dele ut brød. Da køen forran brødtrauet ble laaaang og folk ble utolmodige med det til følge at de begynte å ta brød selv begynte denne personen å kjefte å smelle! Bacon gikk det tomt for 08:30. Brøddamen var inne i restauranten og kjeftet på en eldre dame som klaget litt og ville ha en skive ost til. "Er du klar over hvor mye mat vi kaster"? Dagens 3-retter gikk tomt. Folk bedt om å gå ut av restauranten for å drikke kaffe. Reingjøring av bord osv i restauranten ble utført mellom hver setting, men i peisestua var dette totalt fraværende. Dag to ble frokosten kjøpt på Rema og etter fjellturen evakuerte vi fra Røros. På toppen av det hele var det latterlig dyrt.

Romtips: Unngå den gamle fløyen. Fra -50 tallet og burde vært jevnet med jorden for 30 år siden.
1  Takk, Tragisk2020