Gratis avbestilling frem til 05.11.21
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 06.11.21
eDreamsUSD 171
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Vi hadde et flott opphold hos dere. Rom, mat og ikke minst velværeavdelingen svarte absolutt til forventningene. Både frokost og middag hadde høy kvalitet. Vi fikk den ekstraservicen vi trengte, og vil absolutt anbefale hotellet til andre.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 953dagfinnv
Anmeldt 26. august 2020

Litt kostbart i forhold til hva man får igjen for pengene, men kanskje kun om man ser på oppholdet som om man ikke skal benytte bassengene osv. Uansett var rommet vårt både lite, slitt og kostbart om vi sammenligner med andre opphold vi har hatt de siste dagene. Når det er sagt, er det vel Røros som turiststed, som gjør at prisen er slik den er. Virker som priser generelt ligger høyere enn andre steder vi har besøkt, noen ganske betydelig kunstig høyt. Men for all del, hotellet er koselig, varmen fra peisen fikk meg umiddelbart i vintermodus, servicen er upåklagelig og selvfølgelig kan man ikke unngå å anbefale hotellet.

Takk, ExoticTravelTom
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Vi har hatt det helt topp på hotellet!

Kom hit søndag kveld i plaskregn etter 2 dager i kayak i Femundmarka.

God mat, trivelige lokaler og hyggelig personell.

Storkosa oss i spa-avdelinga før vi dro å sjekka ut Bergstaden Røros i dag.

Kommer garantert tilbake!

Takk for oss!

Takk, Lars K
Anmeldt 26. august 2020

Ivaretok Covid 19 restriksjonene på en fin måte samtidig som det ble respektert av de som bodde på hotellet.
Svømmebasseng var en meget positiv opplevelse.
Spiste kun frokost på hotellet, men dette var også en positiv opplevelse. Selv om det var buffet så fungerte dette bra og maten var meget god.

Takk, KarlS1386
Anmeldt 26. august 2020

Rommet er nå som hotellrom flest men veldig rent og fint. Badeanlegget er utmerket, særlig likte vi utebassengene. Kunne vært noen tilbud om organiserte turer til severdighetene i området eller i det minste bedre informasjon om dem. Ved frokosten var de litt trege med å fylle på ting som gikk tomt, men ellers helt utmerket.

Romtips: Spander noen hundrelapper på å oppgradere til premium rom, det lønner seg.
Takk, Karsteine2015