Gratis avbestilling frem til 06.11.21
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 06.11.21
Agoda.comUSD 179
Anmeldt 7. september 2020

Dårlig rengjort hotell. Rommene er slitt og gammle. Bildene på nett lyver veldig. Du må beregne deg meget god tid dersom du har tenkt til og bestille mat eller drikke i lobby baren. Tok 45 min og få servert en kule med is. Dette er når hotellet er nesten tomt.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, kimainon
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Vi hadde et flott opphold hos dere. Rom, mat og ikke minst velværeavdelingen svarte absolutt til forventningene. Både frokost og middag hadde høy kvalitet. Vi fikk den ekstraservicen vi trengte, og vil absolutt anbefale hotellet til andre.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 953dagfinnv
Anmeldt 26. august 2020

Litt kostbart i forhold til hva man får igjen for pengene, men kanskje kun om man ser på oppholdet som om man ikke skal benytte bassengene osv. Uansett var rommet vårt både lite, slitt og kostbart om vi sammenligner med andre opphold vi har hatt de siste dagene. Når det er sagt, er det vel Røros som turiststed, som gjør at prisen er slik den er. Virker som priser generelt ligger høyere enn andre steder vi har besøkt, noen ganske betydelig kunstig høyt. Men for all del, hotellet er koselig, varmen fra peisen fikk meg umiddelbart i vintermodus, servicen er upåklagelig og selvfølgelig kan man ikke unngå å anbefale hotellet.

Takk, ExoticTravelTom
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Vi har hatt det helt topp på hotellet!

Kom hit søndag kveld i plaskregn etter 2 dager i kayak i Femundmarka.

God mat, trivelige lokaler og hyggelig personell.

Storkosa oss i spa-avdelinga før vi dro å sjekka ut Bergstaden Røros i dag.

Kommer garantert tilbake!

Takk for oss!

Takk, Lars K
Anmeldt 26. august 2020

Ivaretok Covid 19 restriksjonene på en fin måte samtidig som det ble respektert av de som bodde på hotellet.
Svømmebasseng var en meget positiv opplevelse.
Spiste kun frokost på hotellet, men dette var også en positiv opplevelse. Selv om det var buffet så fungerte dette bra og maten var meget god.

Takk, KarlS1386