Gratis avbestilling frem til 06.11.21
Gratis avbestilling frem til 05.11.21
eDreams
FindHotel
Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Servering av middag var til tider ekstremt tregt og man måtte etterspørre. Hvor mange dager er det normalt at et skittent laken skal ligge på sengen? Hvorfor må det være minimum 200 tegn for å få laget en anmeldelse

Takk, lhadnam
Anmeldt 10. september 2020 via mobile enheter

Rent og velholdt hotell med sjel.
Koselig og varmt lobbyområde hvor man kan nyte drikke og mat.
Rent rom med gode senger.
God frokost med vennlig personale.
Gratis parkering og gåavstand til sentrum er pluss.
Vi benyttet ikke basseng men gratis tilgang er supert.
Takk for fint opphold

Takk, 602birgittep
Anmeldt 7. september 2020

Dårlig rengjort hotell. Rommene er slitt og gammle. Bildene på nett lyver veldig. Du må beregne deg meget god tid dersom du har tenkt til og bestille mat eller drikke i lobby baren. Tok 45 min og få servert en kule med is. Dette er når hotellet er nesten tomt.

Takk, kimainon
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Vi hadde et flott opphold hos dere. Rom, mat og ikke minst velværeavdelingen svarte absolutt til forventningene. Både frokost og middag hadde høy kvalitet. Vi fikk den ekstraservicen vi trengte, og vil absolutt anbefale hotellet til andre.

Takk, 953dagfinnv
Anmeldt 26. august 2020

Litt kostbart i forhold til hva man får igjen for pengene, men kanskje kun om man ser på oppholdet som om man ikke skal benytte bassengene osv. Uansett var rommet vårt både lite, slitt og kostbart om vi sammenligner med andre opphold vi har hatt de siste dagene. Når det er sagt, er det vel Røros som turiststed, som gjør at prisen er slik den er. Virker som priser generelt ligger høyere enn andre steder vi har besøkt, noen ganske betydelig kunstig høyt. Men for all del, hotellet er koselig, varmen fra peisen fikk meg umiddelbart i vintermodus, servicen er upåklagelig og selvfølgelig kan man ikke unngå å anbefale hotellet.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, ExoticTravelTom