Gratis avbestilling frem til 31.10.21
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 30.10.21
eDreamsUSD 169
Anmeldt 11. september 2020

Siste besøk for ett år siden. Nå var våre "tips" mer og mindre gjennomført. Koronasituasjonen preget aktiviteter og miljø denne gangen. Men alle deler av hotellet fungerte med greie smittevernanvisninger. Vi koste oss i spaavdelingen og fikk tilbedt en utmerket fem-retters middag med gode viner til.. Imøtekommende og velvillig betjening, godt rom og deilig sengetøy. Å drive hotell i dg er tøft. Det må vel sies at noe av slitasjepreget kunne vært dempet av en kyndig vaktmester.

Romtips: Utsikt mot byen og kirken
2  Takk, DagB45
Anmeldt 11. september 2020

Godt gjennomført opphold over en arbeidsuke. Rene rom, god mat, men perioder svært sakte betjening, og man gir aldri en lærling refs i kunders nærvær. Gode konferanselokaler. Koselig fellesområde, og god tilgang til basseng med mer.

Takk, secretary2018
Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Servering av middag var til tider ekstremt tregt og man måtte etterspørre. Hvor mange dager er det normalt at et skittent laken skal ligge på sengen? Hvorfor må det være minimum 200 tegn for å få laget en anmeldelse

Takk, lhadnam
Anmeldt 10. september 2020 via mobile enheter

Rent og velholdt hotell med sjel.
Koselig og varmt lobbyområde hvor man kan nyte drikke og mat.
Rent rom med gode senger.
God frokost med vennlig personale.
Gratis parkering og gåavstand til sentrum er pluss.
Vi benyttet ikke basseng men gratis tilgang er supert.
Takk for fint opphold

Takk, 602birgittep
Anmeldt 7. september 2020

Dårlig rengjort hotell. Rommene er slitt og gammle. Bildene på nett lyver veldig. Du må beregne deg meget god tid dersom du har tenkt til og bestille mat eller drikke i lobby baren. Tok 45 min og få servert en kule med is. Dette er når hotellet er nesten tomt.

Takk, kimainon