Gratis avbestilling frem til 06.11.21
eDreams
Priceline
FindHotel
Anmeldt 17. september 2020

Vi kom for å oppleve attraksjonene på Destinasjon Røros. Vi ville se museet, kirken, Olavsgruvene, Byvandring og matsaffari. Resepsjonen visste ikke hva som var tilgjengelig. Vi fikk en Internett adresse og telefonnummer til turistkontoret som var stengt på søndag. Det var kun museet som var åpent. Stor skuffelse, vi hadde ikke reist til Røros hvis vi visste at det meste stengte 10 september.
Lørdag var restauranten full. Resepsjonen trodde at det også var fullt på 2 andre restauranter, så en liten meny i baren var eneste tilbud.
Dobbeltsengen på rommet var veldig smal og var redd opp med kun en dyne. Vi fant heldigvis en til i skapet.
Frokosten var veldig bra

Takk, Gillebo
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Det var altfor mange gjester i frokostsalen på samme tid, hvor de ansatte hadde ingen mulighet til å overholde smittevern. Det var insekter rundt nye tallerkner i frokostbuffen. Det var kapasitetsproblemer i buffeten som medførte køer og frustasjon.
Ellers ok rom, parkeringsmuligheter og avstand til sentrum.

Takk, Namasteanders
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, meget bra mat,fine rom med gode senger. Kan anbefales på det varmeste.Kan tenke meg en ny tur dit. Røros er et trivelig sted. Her er det mange muligheter,gå mykt på " ørkenvandring" og opp og ned bakke. Takk for oss.

Takk, lailabari_sw
Anmeldt 11. september 2020

Siste besøk for ett år siden. Nå var våre "tips" mer og mindre gjennomført. Koronasituasjonen preget aktiviteter og miljø denne gangen. Men alle deler av hotellet fungerte med greie smittevernanvisninger. Vi koste oss i spaavdelingen og fikk tilbedt en utmerket fem-retters middag med gode viner til.. Imøtekommende og velvillig betjening, godt rom og deilig sengetøy. Å drive hotell i dg er tøft. Det må vel sies at noe av slitasjepreget kunne vært dempet av en kyndig vaktmester.

Romtips: Utsikt mot byen og kirken
2  Takk, DagB45
Anmeldt 11. september 2020

Godt gjennomført opphold over en arbeidsuke. Rene rom, god mat, men perioder svært sakte betjening, og man gir aldri en lærling refs i kunders nærvær. Gode konferanselokaler. Koselig fellesområde, og god tilgang til basseng med mer.

Takk, secretary2018