TripadvisorUSD 178
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 19. september 2020

Hyggelig mottagelse i resepsjonen, generellt hyggelig betjening. Tydelig at de trivdes på jobb.
Rommet var svært bra. God plass, rent og pent. Savnet kanskje en god stol til, det var jo et dobbeltrom.
Badet var rent og ordentlig.
Spa avdeling ble ikke benyttet, men en omvisning ga et svært godt inntrykk av et variert tilbud til alle aldre, også barn.
Trygghet i forhold til Corona føltes vel ivaretatt. "Antibac" tilgjengelig i alle deler hvor gjester ferdes.
Grei, enkel meny, men velsmakende.
Hotellet er lett å finne, sentralt i forhold til sentrum og museer.
Vår konklusjon er at dette er et sted vi gjerne besøker igjen.

Takk, 830kjellm
Susann Grindstad, Gjestetjenester/resepsjon på Røros Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2020

Hei

Tusen takk for din tilbakemelding, dette var hyggelig. Her på Røros Hotell trives vi godt og det er godt å se at dere har gjort det også.
Vi gleder oss til å kunne ønske dere velkommen igjen!
Ha en fin dag!

Mvh Susann

Anmeldt 17. september 2020

Vi kom for å oppleve attraksjonene på Destinasjon Røros. Vi ville se museet, kirken, Olavsgruvene, Byvandring og matsaffari. Resepsjonen visste ikke hva som var tilgjengelig. Vi fikk en Internett adresse og telefonnummer til turistkontoret som var stengt på søndag. Det var kun museet som var åpent. Stor skuffelse, vi hadde ikke reist til Røros hvis vi visste at det meste stengte 10 september.
Lørdag var restauranten full. Resepsjonen trodde at det også var fullt på 2 andre restauranter, så en liten meny i baren var eneste tilbud.
Dobbeltsengen på rommet var veldig smal og var redd opp med kun en dyne. Vi fant heldigvis en til i skapet.
Frokosten var veldig bra

Takk, Gillebo
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Det var altfor mange gjester i frokostsalen på samme tid, hvor de ansatte hadde ingen mulighet til å overholde smittevern. Det var insekter rundt nye tallerkner i frokostbuffen. Det var kapasitetsproblemer i buffeten som medførte køer og frustasjon.
Ellers ok rom, parkeringsmuligheter og avstand til sentrum.

Takk, Namasteanders
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, meget bra mat,fine rom med gode senger. Kan anbefales på det varmeste.Kan tenke meg en ny tur dit. Røros er et trivelig sted. Her er det mange muligheter,gå mykt på " ørkenvandring" og opp og ned bakke. Takk for oss.

Takk, lailabari_sw
Anmeldt 11. september 2020

Siste besøk for ett år siden. Nå var våre "tips" mer og mindre gjennomført. Koronasituasjonen preget aktiviteter og miljø denne gangen. Men alle deler av hotellet fungerte med greie smittevernanvisninger. Vi koste oss i spaavdelingen og fikk tilbedt en utmerket fem-retters middag med gode viner til.. Imøtekommende og velvillig betjening, godt rom og deilig sengetøy. Å drive hotell i dg er tøft. Det må vel sies at noe av slitasjepreget kunne vært dempet av en kyndig vaktmester.

Romtips: Utsikt mot byen og kirken
2  Takk, DagB45