Gratis avbestilling frem til 31.10.21
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 30.10.21
eDreamsUSD 169
Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Vidunderlig flott hotell, med vakker utsikt mot Røros kirka og fantastisk fin natur. Her finnes det noe for alle - både store og små i familien har koset seg veldig. Barna elsket bassengene og lekelandet på hotellet. Frokostbufféen var meget god og rommet var meget koselig og nostalgisk innrettet.

Takk, zuki300681
Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Vi tok turen til Røros sammen med et vennepar. Vi er ikke fornøyd med servicen vi fikk i skranken på hotellet. Slitte rom med 80-talls stil. Vi er ikke kravstore, men følelsen av gammelt og slitt rom ødela helhetsfølelsen. Positivt at det var rent der. God frokost, men valgte å spise middag nede i Røros.Totalfølelsen var ikke bra. Et smil eller to hadde gjort seg. Ikke et spørsmål når vi sjekket ut om vi hadde hatt et fint opphold. Måtte nesten krangle til oss ekstra sett med håndklær til søndag morgen da det ikke var på rommet. Kommer til å velge annet hotell neste gang.

Takk, 658alfe
Anmeldt 19. september 2020

Hyggelig mottagelse i resepsjonen, generellt hyggelig betjening. Tydelig at de trivdes på jobb.
Rommet var svært bra. God plass, rent og pent. Savnet kanskje en god stol til, det var jo et dobbeltrom.
Badet var rent og ordentlig.
Spa avdeling ble ikke benyttet, men en omvisning ga et svært godt inntrykk av et variert tilbud til alle aldre, også barn.
Trygghet i forhold til Corona føltes vel ivaretatt. "Antibac" tilgjengelig i alle deler hvor gjester ferdes.
Grei, enkel meny, men velsmakende.
Hotellet er lett å finne, sentralt i forhold til sentrum og museer.
Vår konklusjon er at dette er et sted vi gjerne besøker igjen.

Takk, 830kjellm
Susann Grindstad, Gjestetjenester/resepsjon på Røros Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2020

Hei

Tusen takk for din tilbakemelding, dette var hyggelig. Her på Røros Hotell trives vi godt og det er godt å se at dere har gjort det også.
Vi gleder oss til å kunne ønske dere velkommen igjen!
Ha en fin dag!

Mvh Susann

Anmeldt 17. september 2020

Vi kom for å oppleve attraksjonene på Destinasjon Røros. Vi ville se museet, kirken, Olavsgruvene, Byvandring og matsaffari. Resepsjonen visste ikke hva som var tilgjengelig. Vi fikk en Internett adresse og telefonnummer til turistkontoret som var stengt på søndag. Det var kun museet som var åpent. Stor skuffelse, vi hadde ikke reist til Røros hvis vi visste at det meste stengte 10 september.
Lørdag var restauranten full. Resepsjonen trodde at det også var fullt på 2 andre restauranter, så en liten meny i baren var eneste tilbud.
Dobbeltsengen på rommet var veldig smal og var redd opp med kun en dyne. Vi fant heldigvis en til i skapet.
Frokosten var veldig bra

Takk, Gillebo
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Det var altfor mange gjester i frokostsalen på samme tid, hvor de ansatte hadde ingen mulighet til å overholde smittevern. Det var insekter rundt nye tallerkner i frokostbuffen. Det var kapasitetsproblemer i buffeten som medførte køer og frustasjon.
Ellers ok rom, parkeringsmuligheter og avstand til sentrum.

Takk, Namasteanders